Wouter

Het is van mijn kant heel stil geweest op dit forum. Onze 7e heeft even goed laten weten dat hij er is. Wouter is van zichzelf een heel rustig mannetje. Dat zagen we meteen al, maar hij heeft erg veel gehuild (gekrijst). Inmiddels is hij een stuk rustiger.
Hij heeft koemelkallergie en reflux. Voor de koemelkallergie krijgen we nu pepti en de reflux moeten we ' onderdrukken' met Johannesbroodpitmeel. Dat gaat behoorlijk goed. Voeden kost veel tijd ( vind ik opzich niet erg, maar hij is niet de enige) hij doet ruim een hakf uur over zijn fles, en moet dan nog een kwartier rechtop.
Hij is al weken verkouden, ben zelfs al bij de kinderarts geweest. Dat kende ik niet van de anderen. Zijn longen waren schoon, maar ze ontdekte wat anders, ze vermoedde een verborgen open ruggetje. De echo wees gelukkig wat anders uit, maar de kinderarts vertrouwt het eigenlijk toch niet helemaal. Hij blijft onder controle, maar dan onder het mom van koemelkallergie en een onrustige huid.
Verder groeit Wouter hard, Hij is nu 6 kg en 62 cm. Hij lacht ( niet tegen vreemden!) en kletst en wil alles in de gaten houden, ook als hij drinkt.

De onrustige start van Wouter heeft mij vrij veel energie gekost, maar dat herkennen veel mensen hier. Omdat mijn man geen werk heeft, moet ik nu weer fulltime aan de slag. Dat zie ik nog niet zitten. Ik sta voor de klas en heb dit jaar 2 verschillende groepen. Dat betekent hele lange dagen en veel schakelen. Ik ga nu eerst met 1 groep starten en hoop dan na verloop van tijd allebei weer op te pakken en stiekem hoop ik heel hard dat mijn man snel een baan vindt, maar dat valt deze tijd niet echt mee. En als je er al een poosje uit bent en je bent niet meer onder de 30, wordt het er niet makkelijker op. Mijn man doet gelukkig wel het hele huishouden verder, maar het voelt niet lekker voor mij. Ik mis te veel van ons 7-tal. Maar goed, aan de andere kant moeten we blij zijn dat we inkomsten hebben.
Geniet allemaal van jullie kleintjes ( ze worden al groot, vind ik) Voor dat je het weet zijn het pubers, onze oudste doet dit jaar al HAVO-examen.....

Zo jij hebt je handen vol. 7 kids lijkt me niet niks! (maar wel gezellig ;-))

Hoe zijn jullie achter de koemelkallergie gekomen? Gabriël krijgt johannes broodpitmeel en losec tegen de reflux, maar sinds het begin met de Losec is hij veel meer aan spugen en veel onrustiger na het drinken. De week dat we enkel JBPM toevoegden was hij een stuk rustiger.
We gaan vandaag weer naar de kinderarts, maar ik weet niet wat die zal zeggen.
We zien alleen niets aan zijn huid, hij heeft het alleen snel warm en krijgt dan uitslag en heeft een misplaatste ooievaarsbeet op zijn linker ooglid (dat helemaal opzet als hij boos is)
Mijn vriend heeft wel aardig wat allergiën dus ik heb een mogelijke allergie bij Gabriël wel altijd in mijn hoofd gehad ivm het spugen, onrustig drinken en vele huilen en overstuur zijn.

Veel succes met Wouter, gelukkig groeit hij goed :) En veel succes methet weer werken, dat lijkt me ook niets hoor. Hopen dat je man snel wat vindt zodat jij wat meer tijd hebt voor de kids.

Liefs,
Marieke

Wow 7 kinderen.
Ik vind vier al druk....
Ondanks dat ik het jammer vind dat er weer een fase af is gesloten en ik weet dat ik nooit meer een kind zal krijgen, ben ik blij dat we het hierbij laten. Het is goed zo. Dus 7!!!!! respect.
Hoe doen julie dat zo wie zo financieel, 7 kinderen onderhouden van één salaris? nogmaals respect. Ik vind vier kinderen financieel al een uitdaging.
Maar goed ik snap je wat je zegt over het werken. ik mag morgen weer beginnen. weet niet zo goed of ik dat leuk vind of niet. Ik begin gewoon en zie het wel.
Geniet lekker van je gezin (met 7 kun je een volleybalteam samenstellen :) Ik hoop dat je man snel een baan vindt.
liefs Hanneke

@ Marieke. Wouter spuugde meteen al veel, maar na een week flesvoeding (hij kreeg eerst bv) werd hij steeds onrustiger en hij ging meer spugen. op het cb begonnen ze toen over het porberen van pepti. Dat gaf meteen veel rust. Na 4 weken provoceren, dat was wat minder, want hij werd na de 2e voeding alweer onrustig. Nu krijgen we pepti via de verzekering. Hoe was het bij de kinderarts?

Zeven kids, dat is wel heel bijzonder. Knap dat jullie dat allemaal geregeld krijgen. Ik heb mijn handen vol aan 1 en dat is ook nog een makkelijk schatje :-D

Fijn dat je man alles opvangt nu jij gaat werken, maar ik snap wat je bedoelt. Voor jou veel succes met werken en voor je man veel succes met solliciteren. (wat voor werk zoekt hij?)

Groetjes banka

Terug
Bovenaan