wow, Jari heeft 2 keer uit mijn borst gedronken vandaag !!!

Ik dacht vandaag laat ik het weer eens proberen ! Had hem vanmiddag even aangelegd en hij dronk!!!! Hij hapte goed en dronk goed ! Ook de andere borst ! vanavond nog een keer geprobeerd en weer lukte het !! ongelofelijk !! het deed niet eens heel veel pijn. Eerst even een beetje maar toen de melk kwam niet meer. Echt super !
Hij heeft nu 2 weken gedronken uit de fles dus had dit niet meer vewacht !! echt heel apart ! Ben benieuwd of we dit vol kunnen houden ! zou wel schelen wat het kolven betreft ;)

Nou weltruste allemaal !!
Hopen op een goede nacht !

Liefs van Marit en Jari

Ja toch wel? Nou ja er is nietes mis mee en als dat beter aan voelt is dat de beste oplossing. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen tot ik het echt niet meer trek. Mijn man is nu nog vrij, dus dan is het nog wat makkelijker. Maar mocht hij weer gaan werken weet ik niet of ik het dan nog zo kan volhouden. Ben benieuwd.

Succes met de fles! (het is wel hel makkelijk en relaxed haha. Wij hebben af en toe bij moeten voeden en er valt wel een last van je schouders! Het geeft veel meer rust)

Blijkbaar:)
Hij heeft een avent fles en een speciale medela fles..lijkt heel erg op der borst en moet hij veel moeite voor doen. Dus hij heeft al afwisseling wat spenen betreft.

ik had het ook niet meer verwacht dat hij het zou doen!

Terug
Bovenaan