Wow, meteen zwanger van de 2e?

<p>Hi meiden! </p><p>Ik móet gewoon even ergens mijn verhaal delen want ik plof bijna uit elkaar haha! Mijn dochter is nu ruim 1,5 en we begonnen steeds vaker na te denken over een tweede kindje. Vorige maand besloten er gewoon voor te gaan, op onze eerste hebben we zeker 2,5 jaar gewacht namelijk.</p><p>Uiteindelijk ben ik van onze eerste IUI poging zwanger geraakt. Dat zag er toen helemaal niet al te best uit. Sterker nog, ze zeiden 'als de uitslagen volgende keer weer zo zijn gaan jullie meteen door naar IVF'. Dat is er dus nooit van gekomen maar ik had dus altijd in mijn hoofd dat we voor een eventuele tweede ook wel een poosje uit mochten trekken. <br /><br />Vorige maand besloten we ervoor te gaan, toen was het nog even wachten op mijn ovulatie en nu deed ik gister een testje. daar zag ik eigenlijk meteen een heeeel licht schaduwlijntje, maar zó licht dat ik dacht: dat moet wel een voorgedrukt streepje zijn. <br /><br />Maar nu deed ik er vanochtend 1 van de kruidvat én nog een action early en verdomd... ik zie toch écht iets. Dit kwam binnen de tijd, de test was nog niet eens droog. <br /><br />Zou ik dan dit keer gewoon de eerste ronde zwanger zijn geraakt? Holy smack! (ik weet het, allemaal heel pril, 2 dagen voor NOD, maar toch... kriebels!)<br /><br />https://imgur.com/a/Cy3f7fK </p>

Wauw, wat bijzonder en spannend! Idd een heel licht streepje, maar ik zie wel echt een streepje. Over 2 dagen nog een keer testen en dan is ie vast duidelijker. Wat een cadeautje, zeker met jullie geschiedenis ❤️

Super! Ik ben net pril van de eerste cryo terugplaatsing voor een broertje of zusje van onze dochter. Een dag voor zij 1 werd kreeg ik de cryo terugplaatsing. En nu dus zwanger! Ik snap je gevoel! Gek hè dat contrast van dat het bij de eerste wat langer duurde, je je daar nu weer op instelt en het in 1x raak is. Ik kan het ook nog niet bevatten. Geniet van je kriebels en gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Bo-Belle! Wat bijzonder na de weg die jullie hiervoor hebben afgelegd! Ik duim voor je dat het allemaal goed mag gaan!

Terug
Bovenaan