Wow, slik, paniek?! Al 36 weken zwanger!!!

Oeiiioeiiiioeiii!
Met een buikomtrek van 120 cm, extra gewicht van rond de 18 kg, vocht, striae, al  7 maanden niet meer gerookt (ok dan!) en zo hier en daar slapende ledematen, zijn we vandaag 36 weken zwanger, yesssss!!!

Ik merk dat ik enorm emtioneel ben, net als een tijdje geleden. Had mijn man wel wat aan kunnen doen in de veel te drukke supermarkt gisteren! Terwijl de hond bijna kale plekken heeft van het aaien, is het huis enerzijds enorm schoon, maar heb nu ook al 2 dgn geen puf meer om ook maar iets te doen!

Ben erg benieuwd wie hier straks het eerste berichtje plaatst dat er een wereldburgertje bij is!

Bevalling begint nu ook angstvallig dichtbij te komen...........slik!

Zwaai zwaaiiii

Hoi!!

Ja, het begint nu echt dichtbij te komen. Besef het soms amper maar de weken vliegen voorbij. Soms wil ik er even bewust bij stil staan dat ik nu nog zwanger ben want we weten dat dit ons laatste kindje zal zijn.  En vind het, op een aantal kwaaltjes na, heerlijk om zwanger te zijn!!! Maar aan de andere kant kijk ik er ook ontzettend na uit om die kleine in m'n armen te houden. Ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet en of ze wat weg heeft van d'r grote (en hij is nog zo klein..) broer.
Inmiddels heb ik ook alles wel zo'n beetje aan kant maar er zijn ook dagen bij dat er bijna niets uit m'n handen komt. Dan moeten we ons daar ook maar aan toe geven..toch??
Nou, geniet nog lekker van de laatste weekjes (met m'n zoontje wat ik met 36 weken al bevallen..dus echt...geniet!!)

Mams79
33 wkn en 4 dgn

Hoi

hier ook een die 36 weken zwanger is. mijn buik is nu 115cm ben zo 13kg zwarder, ook ik hoe veel vocht vast vooral in mijn handen. Ik heb al zo 3 daagen nesteldrang en op een of andere manier best veel energie.Vorige week dacht ik 2 keer dat het begoenen is maar na 2-3 uur weeen is de pijn weer weggezakt, gisteren heb ik hele dach lichte weeen gehad dus ben beniuwd wat die kleine in de buik aan het uithalen is daar binnen.
Vanmiddag weer op control, dus ben heel erg nieuwscheerig wat de gynekoloog te melden heb. Ik ben ook beniuwed hoe groot de baby is. met 32 weeken had ie al 2 weken voorsprong in de groei.Vorigekeer met 34 weken zij ze dat ik een flinke buik had en vandaag krijg ik te hooren dat het een 10 ponder wordt hihi.

Ik ben niet bank voor de bevalling, mischien omdat het vorigekeer megevalen is.Ik wil wel weten hoe de kleine gaat uitzien en hoe zou onze dochter reageeren als ze de baby zie.

Iedereen veel suc6 met de laatste loodjes
Boontje

Hoihoi,

ik ben nog zo druk met van alles en nog wat (de laatste dingetjes regelen, mn moeder en natuurlijk vooral met mijn studie) dat ik er meestal niet zo bij stilsta, maar idd het komt wel heel dichtbij!!!
As zondag ben ik ook alweer 35weken! Gelukkig heb ik nog steeds niet zoveel last van kwaaltjes, ben wel eerder moe, heb last van mn botten rondom mn bekken  en heb wat moeite met de 4! trappen die ik opmoet om bij mijn collegezaal te komen, maar voor de rest gaat t eigenlijk wel goed! Heb dus meestal niet helemaal door dat ik over een aantal weekjes alweer dit nieuwe wondertje mag begroeten....

Aan de ene kant kan ik niet wachten; aan de andere kant mag ie van mij nog wel ff blijven zitten. Vind het namelijk erg leuk om zwanger te zijn en wil nog zoveel ff doen voordat mn beeb komt....

Liefs Nika

hoi hoi
ja komt echt dichterbij he.
aan deene kant heb ik er heel erg zin in maar aan de andere kant zie ik wel tgen de bevalling op.
ben vandaagprecies 35 weken,en ga er vanuit dat ik nog wel 7 weken loop dan valt het altijd mee.
liefs sil

Hoi,

Morgen ben ik 36 wkn. vlgs de vk was mijn baby mooi van maat, de gyn mompelde vandaag wat anders, die vond het maar klein, maar op de echo viel het uiteindelijk wel weer mee. Gewoon wat hij/zij wezen moet)
Ik ben ook heel benieuwd wie het eerste is. Nog een week, dan mag het zomaar komen! Maar dat gebeurt niet zo vaak.
Het wordt nu wel echt spannend vind ik!

Francien

Jaha leuke mensen die gyn's!
Een cursus sociale vaardigheden zou niet verkeerd zijn!

Als verder alles ok is, dan is het toch goed?

Droom hier bijna elke nacht wel dat ik moet bevallen. Niet de bevalling zelf, maar kort daar voor zeg maar, wanneer alles begint haha!

Groetjes

Terug
Bovenaan