Wow waar komt die buik vandaan? ;) (en babypark)

Hoi allemaal!!
Ben ineens ontzettend aan het groeien. Ben tegelijkertijd ook aan het afvallen omdat ik nog steeds slecht kan eten, maar toen begint er een buik te verschijnen. Natuurlijk vooral darmen, maar ineens is ie er!!
Ohja heb nog een tip voor jullie. We zijn vandaag naar babypark in Veldhoven geweest. Echt zo'n megastore met alle grote merken die door heel NL zit. Op het moment hebben ze actieweken t/m 28 mei. Eigenlijk waren we eerst niet van plan om iets te kopen, we wilden het later bestellen via internet. Vond het allemaal nogal snel. Totdat we zagen hoeveel korting we krijgen!!! Super!! We hebben een stokke explory compleet paket gekocht. Normaal 1049,- en nu voor 800,-! Dat zijn leuke prijzen. Bovendien krijg je er van alles bij. Zo kreeg je bij je kinderwagen een gratis autostoel/maxicosi. Wij wilden die niet hebben en hebben toen een maxicosi pebble gekozen en dan halen ze het bedrag van die autostoel die je gratis kreeg eraf. Wel netjes he. Zo ging het ook met de box twv 100 euro die we bij de kinderkamer kregen. Vonden we ook niet mooi, maar hebben een andere gekozen en daar ging dus weer 100 euro korting vanaf. Kijk dat zijn leuke deals. Ohja ook nog een wippertje gekregen. We hebben dus een kinderwagen, complete kinderkamer en een box en alles bij elkaar kregen we 850 euro korting!!! Kijk, dat is echt geweldig!! Wilde jullie het niet onthouden! Je kan ook alles op internet bekijken en bestellen. Je kan ook aangeven dat je het pas over 10 weken wilt laten bezorgen bijvoorbeeld dus dat is wel fijn!
www.babypark.nl
Shopze x Maris

Ook toevallig, wij reden daar gisteren langs, toen zei ik gelijk dat ik daar een keer wilde gaan kijken :)
Ik vind het zelf nu nog een beetje vroeg, denk dat we die dingen pas na de 20 weken echo gaan kopen. Maar kan best zijn dat ik daar volgende week heel anders over denk haha...

Mijn buik is al een tijdje behoorlijk dik maar dat komt omdat ik niet zo goed naar de wc kon. Nu zie je echt een klein bultje komen onderin, echt wel leuk om te zien. Kan mijn spijkerbroeken al een tijdje niet meer aan, zal er toch aan moeten geloven en een zwangerschapsbroek moeten gaan halen...

Wat voor kamertje heb je trouwens gekocht? Die Stokke kinderwagen heeft mijn broer ook, hij is er echt superblij mee.

Geniet van je nieuwe spulletjes!

Wat super dat jullie al zoveel spullen gekocht hebben! Wij hebben nog niets gekocht, maar hoorde wel dat je met kinderkamermeubels niet te laat moet zijn omdat er een behoorlijk lange levertijd op zit.

Ik heb ook al een behoorlijk buikje ( ook vooral darmen) is wel super hoor! Nu wordt onze zwangerschap ook tastbaar.
Ik heb mijn spijkerbroek nog wel aan maar met een elastiekje bij de knoop. Gevoelsmatig vond ik het tot nu toe nog 'te vroeg' om aan de zwangerschapsbroeken, maar denk toch dat ik er aan moet geloven.....

Wat gaaf zeg, dat jullie al zo veel spulletjes hebben gekocht! Dat is wel bijzonder om te doen he. En helemaal als het zo in de aanbieding is.
Bedankt voor de tip, ik ga zeker even op de website kijken.
Ik heb dan wel al twee kids van 9 en 6, maar heb ALLE spullen al weg gedaan, dacht dat ik geen kinderen meer zou gaan krijgen.
Maar het verlangen werd steeds groter en groter en toen ik 35 werd was het voor ons nu of nooit....hihi...
En dus kunnen we alles weer opnieuw gaan aanschaffen!
Wat ik eigenlijk wel super leuk vind :)
En hier ook al een beginnend broeken-probleem! Vooral darmen natuurlijk, maar er zit toch inmiddels ook een grapefruit extra in mijn buik, wat toch ook ruimte nodig heeft...
Draag vooral rokjes en jurken tegenwoordig, dat zit toch het lekkerste.

Erg aantrekkelijk maar zo'n eind bij ons uit de buurt we wonen in het oosten van het land!!
Maar wij moeten ook alles opnieuw aanschaffen....
Dachten dat het toch niet meer ging lukken haha Of het dan toch misschien iets tussen de oren is ik weet het niet maar goed ik ga de site bekijken en wie weet bezorgen ze hier wel je weet het toch nooit.
Geniet van je spulletjes marissa.
Ik heb ook al een buikje maar ben er erg trots op dus heb een broek en een rok gekocht van mama lisious en die zitten me lekker met name s'avonds
;-)

Terug
Bovenaan