wow!

Hey meiden!

zat net even te kijken hoeveel er al bevallen zijn! de 7e "juli" baby is al geboren :) enne tis nog niet eens juli! Jeetje wat gaat het snel zeg! Voor mij zal het nog wel even duren ( 35.2 zwanger) maar ben nu wel een klein beetje jaloers aan het worden hoor haha!

Succes met de laatste loodjes!

Liefs!

he Lovertjuh,

Ook ik vond dat er al veel "juli" baby's geboren zijn en wordt toch wel heel erg jaloers hoor. Ik ben nu 37.3 wk zwanger en kan niet wachten om ons hummel in handen te hebben.
Voor nu morgen maar even naar mijn zusje toe haar uk is 3 weekjes...even voorgenieten en groen zien van jaloezie :)
liefs

Nou, wat je zegt idd... Ik vond er ook al veel geboren!!! Ik geniet nog even van mijn buik hoor, vooral van die bewegingen binnen in!!! Dit is echt de allerlaatste keer zwanger zijn en wrs hoef ik ook niet zo lang meer!! Dussss, ik geniet er nog even van!!!!

idd ineens zijn er al 7 babies geboren... zo krijg je zelf ook de kriebels he hihi... nog ff volhouden voor ons allemaal die nog ff moeten he... ik ben donderdag 37 weken... nog ff doorbijten met die laatste loodjes.. En idd vooral van genieten van de getrappel in je buik en zo...

Hihi... Zelfde gedachten hier, maar ook ik moet nog even geduld hebben. Ben vandaag 36wk! Krijg er wel gezonde kriebels van, maar weet ook heel goed dat ik maarnzo een augustus kindje kan krijgen en daar hou ik het een beetje op. Valt het alleen maar mee!!
Liefs

idd, en we weten het zeker: over 7 weken zijn alle juli babies er :) is ook een fijne gedachte :)

ik ga weer verder in de relax-modus! want het is echt warm vandaag! voetjes omhoog, waaier aan, lekker koud drinken en een paar boekjes!! heeeeerlijk!

Terug
Bovenaan