wow!! :)

hebben jullie ook iedere ochtend zo'n WOWgevoel als je het gordijn in de babykamer opendoet en je een geweldige SMILE krijgt van je kleintje??!!! zo heerlijk en je wordt er zo blij van!!! :D
 
wij hebben een verduisteringsgordijn op het kamertje dus is het donker als ik de kamer oploop, dus ziet ze me niet. trek ik het gordijntje open dan ziet ze me en gelijk een big smile!! :)
 
Als hij 's morgens begint te pruttelen omdat hij honger heeft en ik ga dan naar hem toe met de fles dan verandert dat pruttelen op slag in een big smile...HEERLIJK!! inderdaad!!
 
Haha hier ook! Ik loop ook in een donker kamertje en als ik de gordijnen open trek en omkijken zie ik zoiets moois in dat ledikantje liggen... En ow zo lief lachje en grote blauwe kijkers *zucht* ben zo gelukkig
 
Het is het allermooiste waar je je dag mee kan beginnen. Zo leuk als je het kamertje inloopt en er 2 prachtige mannekes in hun bedje liggen te spartelen en te lachen zo van : "mama, mama....pak mij, pak mij". Zooooo gaaf, mooi en gelukzalig moment.

Liefs
 
Zooooo mooi...eerst liggen te pruttelen omdat ik niet opschiet en zodra ik kamertje binnenkom lachen heerlijk
 
Terug
Bovenaan