Wringen na iedere fles

<p>Mijn dochter is nu 5 weken. Maar het lijkt alsof iedere fles niet goed valt. Ze wringt heel erg na de fles. Herkent iemand dit? En wat was de oplossing? </p><p>Verder is ze heel tevreden. Maar na de fles weet ze zich zelf even geen raad. Zo sneu.</p>

Ik weet niet precies wat je bedoelt met wringen, maar darmkrampen zijn na een week of 6 a 7 op zijn hevigst. Ik gebruikte voor iedere voeding infacol. Misschien dat je dat kunt proberen. 

Bedoel je misschien dat er een boertje vast zit? Mijn zoon had ook heel veel moeite met een boer laten...nu met 7 weken kan hij het opeens! 

Hoi,
Hoe lang doet ze over de fles en hoe veel krijgt ze?
Ga niet meteen naar medicijnen grijpen want iedere baby heeft krampen. Als ze verder tevreden is en dit alleen 'even' na de fles doet dan hoort het erbij als het krampjes zijn.

Het kan idd ook een boertje zijn. Boert ze goed na de fles?

Klinkt als een vastzittend boertje of krampjes. 
Voor boertjes heb je wen verschillende technieken. Wat hier goed hielp was van voor naar achteren schommelen met z'n bovenlichaam (goed ondersteunen wel!). Je zet je kindje dan schijlings op je bovenbeen en wiebelt met het bovenlichaam rustig van voor naar achter. 'paardjerijden' hielp ook goed, wel rustig natuurlijk. 
Voor krampjes kun je infacol of pro biotic gebruiken als je dat wil. Infacol hielp hier goed! En een warm pitten zakje op de buik verlicht de pijn. 

Terug
Bovenaan