wrs een rondje wachten..

A

Anoniem

Guest
ben nog niet begonnen of we moeten al staken..
omdat ik pijn aan mijn weke delen heb,krijg ik medicijnen en moet ik om de drie maanden bloedprikken..
het was van de week zover.

nog gevraagd hoe het moet met een zwangerschap..
was geen probleem en mocht de medicijnen als nodig gebruiken.
dat zou fijn zijn.
de bloedwaarden zouden ook geen probleem geven,

nu werd ik gebeld door de HA dat de waarden te hoog zijn en ik terug moet naar de reumatoloog.
deze gaat hoogst wrs een scan laten uitvoeren, dat zou betekenen,dat ik niet zwanger mag zijn..

als ik die afspraak heb,ben ik in mijn vruchtbare periode..
ik moet dus afwachten..
en weet niet hoe lang alles duurt,
als ik een scan krijg dan duurt dat weer even, wachtlijsten zijn altijd zo lang..
of ze willen het een spoedje noemen..
daar hoop ik op.
maar dat zal wel niet..

ik baal enorm..
kan zo 2 maanden verder zijn..

Oh meid, wat jammer dat je weer moet wachten.....balen joh! Maar het is wel belangrijk dat je algehele gezondheid goed is, ook voor een eventuele (latere) zwangerschap!

Ook dat duurt lang zeg, zo'n scan! Sterkte!

Lieve knuff Lynn.

Jeetje alen zeg! Hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten......l

Ik heb er weinig verstand van, maar.... als je de datum weet en niet ingepland wordt in de tweede helft van je cyclus/ niet in die maand, dan kun je misschien gewoon proberen zwanger te worden? Ze zullen toch wel vaker (reumatische) mensen hebben die eigenlijk een scan moeten en zwanger zijn waardoor er mischien alternatieven kunnen worden ingezet of uitstel oid?

Want als je straks (hopelijk) in de 9 maanden dat je wel zwanger bent ineens hoge waarden hebt, kun je je zwangerschap ook niet even 'uitzetten'.

Maar misschien kan dat niet hoor ;-)
Wel spannend.
Wenser

hi wenser,

de eventuele scan die ze willen uitvoeren zou in het begin van een zwangerschap juist schadelijk kunnen zijn..(natuurlijk moet ik het na vragen om zeker te zijn,wil ook geen risico's)

ik loop al 6 jaar met klachten,
ik ben nog niet zo lang bezig met alle onderzoeken,bij de reumatoloog.
uitstellen is misschien niet zo handig!

zij zei dat er niet echt duidelijk iets uit kwam. dan de weke delen pijnen. en de waarden uit het bloed.
de huisarts zei ook je kan gewoon beginnen met de klus!

maar achteraf (na het zien van de waarden)maakt hij zich toch zorgen..

en idd er zijn zat mensen die met ernstige ziekten/aandoeningen zwanger worden, of een scan moeten uit voeren..
dus..

ik moet het uiteraard eerst overleggen..
volgende week heb ik de afspraak en mocht zij zeggen,dat ik gewoon kan klussen.dan kan het meteen die avond(en weekend) nog haha..

maar toen ik het gisteren hoorde baalde ik echt..
was ook echt van slag, omdat ik eindelijk gekozen had om voor een derde te gaan..
heb ik lang over getwijfeld juist door die klachten..

maar goed nog 1 week en dan hoop ik dat ze direct kan zeggen wat er gaat gebeuren en wat wel of niet kan..

bedankt voor jullie steun!

Nou hopen dan maar op 'groen licht' of een hele snelle scan. Veel sterkte.
Wenser

Terug
Bovenaan