wrs miskraam...

Ik zit hier nu achter mijn computer en heb waarschijnlijk een miskraam....Had gisteravond een klein beetje bruin bloedverlies en vanochtend weer...ben naar de gynaecoloog geweest en hij heeft een inwendige echo gemaakt,maar kon niets met zekerheid zeggen..ik ben pas 5 weken en het is nog te klein...
Heb nu sinds een uur of 2 behoorlijke buikpijn...dus mijn intuitie zegt dat het fout is...
Ik kan niet omschrijven hoeveel verdriet dit doet...ik ga volgende week vrijdag trouwen en nu dit...
Mijn moeder is 10 maanden geleden overleden en mijn aanstaande en ik hebben al genoeg meegemaakt...
Wat is de wereld toch oneerlijk! Waar hebben we dit aan verdient?
Ik kan ook echt niet meer positief denken...sorry maar het voelt gewoon verkeerd...alles in mij zegt dit...
Jeetje wat voel ik me kut!
 
Jeetje wat onwijs kut voor je Esther! Ik leef met je mee. Kan me voorstellen dat je (even) niet meer positief kan denken. Mocht het een klein beetje helpen, denk aan je bruiloft! Dat is bijna en dan kan je je gedachten een klein beetje verzetten. Maar geloof best dat dat heel moeilijk is. Ik wens je heel veel sterkte toe!
 
Wat ontzettend klote voor je. Een ongeluk komt nooit alleen, dat blijkt maar weer. Ik duim voor je dat het goed gaat, er is tenslotte nog niets zeker... ik heb me precies hetzelfde gevoeld en ik ben toch nog altijd zwanger.
 
Terug
Bovenaan