wurgreflex

hoi hoi, eindelijk weer via de computer online en niet meer via de gsm. dus kan ook hier weer lekker gaan meekletsen.

ik vroeg me af of er ook moeders zijn die nog geen brood en koekjes geven?
ik heb het geprobeerd, maar onze kleine heeft nog veel last van het wurgreflex en geeft letterlijk over bij stukjes. of stikt er zowat in! ik vind het dooreng en ben er dus maar mee gestopt. ik probeer het nog wel eens met 8 maanden.denk ik

gewoon mee stoppen ik heb het ook geprobeerd lina spuugt het ook gewoon weer uit vindt het zo vies ik geef haar wel pa prakje fruithapje en de fles maar mevr komt s,avonds weer en s,morgens ook weer 6u

hier woensdag 8 maanden oud maar wil ook nog geen koekjes of, brood ze kokhalst het uit doe wel liga door het fruithapje.
ze gaan het vanzelf wel een x brood eten als ze er aan toe zijn.

Wat hier goed hielp (is nu 8 maanden) is brood eerst door de melk halen zodat het lekker week en plakkerig is. Was een tip van mijn moeder omdat zij het vroeger zo bij mij moest doen, alleen hoor ik die tip tegenwoordig nergens meer en ik heb geen idee waarom. Misschien is dat het proberen waard. Inmiddels eet hij z'n brood goed en gaat het ook steeds sneller erin.

Mearle heeft eerst een tijdje gesabbeld op een broodkorst, beetje wennen.. Sinds vorige week begint ze brood te eten. Op het kdv vroegen ze mij of wij ook een beetje melkpoeder over de smeerkaas deden, is het vertrouwder en weker;) net zoals ButterflyJess zegt.

Heb het bij milan ook geprobeert en net als jij ook dat hij er zowat in stikt. Nou ben er ook mee gestopt had zoiets van probeer het met 8 maanden wel weer. Door wel liga door zijn fruithap en ipv brood granenpap. Maak me er ook niet zo druk om het komt vanzelf wel.

nou ik wacht denk ik ook maar tot die 8 maanden. ik zal hem vanavond weer eens wegen, kijken of hij goed groeit, dan voel ik me vast geruster.

bedankt voor jullie reacties

Terug
Bovenaan