www.inbakerzak.nl

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdagmiddag stond ik op het punt een inbakerzak te bestellen op de site www.inbakerzak.nl. Ik wilde eerst nog even met mijn vriend overleggen, maar toen hij 's avonds thuiskwam deed de website het niet meer!!
Ik heb het het hele weekend geprobeerd, maar helaas, website is echt verdwenen.

Hoe kom ik nu aan een inbakerzak?

Gr. Laura
 
Hoi Laura,

Het is www.bakerzak.nl! Deze site doet het wel, maar je kan ook eens op marktplaats kijken, daar worden ze ook tweede hands aangeboden. Sommige zijn niet eens echt gebruikt.

Zelf heb ik 'em ook en het bevalt goed, als mijn dochter (12 weken) zelf haar rust niet kan vinden in haar slaap dan doe ik haar in de bakerzak en wordt ze weer rustig en slaapt weer even.

Succes
Brootje
 
quote: brootje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-11-2006 10:33:26'));

Hoi Laura,

Het is www.bakerzak.nl! Deze site doet het wel, maar je kan ook eens op marktplaats kijken, daar worden ze ook tweede hands aangeboden. Sommige zijn niet eens echt gebruikt.

Zelf heb ik 'em ook en het bevalt goed, als mijn dochter (12 weken) zelf haar rust niet kan vinden in haar slaap dan doe ik haar in de bakerzak en wordt ze weer rustig en slaapt weer even.

Succes
Brootje


Ok, nu voel ik me wel erg blond!!

In ieder geval hartstikke bedankt

Is de baker zak trouwens ook geschikt voor echt heeeel kleine babies? (2300 gram)




 
Is een ideaal ding en een week of wat werkte het prima, tot we erachter kwamen dat mijn zoontje te ondernement werd hiervoor. Hij raakte gefrustreerd doordat hij wel zijn handjes enzo kon bewegen, maar nergens bij kon. Ging ie maar met de zak ertussen op zijn handjes sabbelen. Met het nodige gehuil weer tot gevolg.
Op advies zijn we hem maar echt gaan inbakeren en dat werkte nog beter. Hij sliep veel beter en langer door.
Ik hoop de zak bij de volgende te kunnen gebruiken, maar anders wordt het weer ouderwets inbakeren.
Het verschilt denk ik  echt per kind of het werkt of niet. Ik hoop dat het voor jou goed werkt en ga zeker eens een kijkje nemen in tweedehands (kleding)zaakjes. Of Marktplaats ofzo, ze worden over en nergens aangeboden en ben je veel minder kwijt.
Gr,
Joke
 
ik heb zon zak bij mn vriendin gezien en t ziet er zo simpel uit... zou je t niet gewoon zelf kunnen maken van een slaapzak met een hesje erin.... ik vind ze namelijk zoi schrikbarend duur en ik weet niet eens zeker of t wel werken gaat. mijn dochter ligt nu nog ouwerwets ingebakerd vandaar.
of is dit een hele blonde opmerking
 
Terug
Bovenaan