www op mijn hyves

hallo lieve mensjes,

er zijn wat mensen die op mijn www op mijn hyves hebben gereageerd.....

heel erg super...bedankt dat kan een mens zo goed doen,

ik zal even uitleggen wat er aan de hand is.

mijn nicht waar ik enorm close mee ben heeft vorige week de 20 week echo gehad en nu bleek dat het kindje een ernstige afwijking had aan haar niertje, ze had nl maar 1 niertje, deze was verdikt en zat vol met cystes, hierdoor kon ze niet plassen en dus kon het vruchtwater niet rouleren.....en vorige week is er dus een vlokkentest etc gedaan omdat ook de placenta verdikt was....en nu is afgelopen dinsdag met de echo gebleken dat het kindje is overleden....het had ook geen enkele overlevingskans hoor.....

nu is gister de bevalling ingeleid en is ze bevallen van Marith, 390 gram en heel ieniemie......gelukkig is alles wel goed gegaan en heeft ze geen complicaties gehad....ze voelt zich ook goed alleen ze mist veel...ze heeft goede begeleiding....

VOOR DE MEIDEN DIE ZWANGER ZIJN.......DIT KOMT MAAR 1 op de    100.000 x voor.......ik wil jullie absoluut niet bang maken......maar moest dit gewoon ff van me afschrijven en op de hyves kan dit niet want dat vind ik te confronterend voor mijn nicht.....

Verder gaat het in ons gezinnetje goed en ik ben echt ontzettend dankbaar voor mijn kindjes....

mijn nicht heeft gelukkig wel al een dochtertje.....maar dat wil niet zeggen dat het dit allemaal verzacht....

Liefs Denise mv Yoëll en Linsey

Hoi Denise,

Meid, wat een verhaal zeg! Begreep al uit je www dat er iets ergs was gebeurd. Vreselijk voor je nicht, Zit hier als een klein kind te janken, dit gun je niemand!

Troost ze wanneer ze het nodig heeft en luister als ze een luisterend oor nodig heeft!

Dikke knuffel, Marieke

Ha Meissie!

Kan me nu helemaal voorstellen dat je dat even van je af moest schrijven zeg! Gatsie, wat een verhaal. En al helemaal als het zo dichtbij komt nu denk ik.
Jank er samen maar een potje om, en dan kom jij je hartje lekker hier bij ons luchten...
Hele dikke knuffel voor jou en je nichtje!

Kus, Marieke

he getsie wat een verdrietig verhaal! kun je haar een beetje opvangen? wat moet je toch in je handjes knijpen als je een gezond kindje hebt!!!!

hoe gaat het met jouw donderstenen, lees zelden meer wat van je, je hebt het vast heeeeel erg druk nu..

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan