WWWWWWWWWWWHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

A

Anoniem

Guest
Hé Meiden,

Ik ben zwanger hoorrrrrrrr!!!!
Net getest en twee dikke vette strepen...kan het nog niet helemaal geloven hoor...zit hier heel relaxed achter de computer hahahha
Mijn mannetje is nog niet thuis, die komt om half acht...heeft net nog gebelt haha en ik heb niks gezegd  goed hé?!
Ik heb een grote zak muntdrop voor hem gehaald..want daar is hij gek op en dan vertel ik hem dat we met zijn drietjes op vakantie gaan!!!!!!!!
Ik heb ook nog een speen gehaald met daarop: Papa is the best!
Hoe origineel    maar dat doet er niet toe!
Nou meiden......pffffffffffffffff...ik ga rustig aan doen en proberen het een beetje te bevatten!!!!

Bedankt voor al jullie duimen en steun!!!

Liefs Kaa

Gefeliciteerd meid!
Enne....wat die speen betreft, tuurlijk is het voor jullie wel origineel, ik neem aan dat hij toch niet voor de 15e keer vader wordt?!

Geniet ervan

GEFELICITEERD!!!! wat een geweldig nieuws!!! en wat knap dat je het nog niet verklapt hebt!! ik wens jullie heel veel plezier vanavond en verder ook veel geluk! Geniet ervan!!!
groetjes kreeftje

Van harte gefeliciteerd

Geniet ervan!!!!!

Wat weet jij ons in spanning te houden zeg

Gr Doortje

Hey lieve mama Kaa!

Yessssssssssssss! Eindelijk! Wat geweldig voor jullie  zeg!
En wat knap dat je 5 dagen gewacht hebt met testen!
Ik ben nu 1 dag overtijd en wil ook pas na ongeveer 4 dagen overtijd gaan testen, omdat ik al veel testen voor nix heb gedaan...(toch best duur he)
Welke test heb je gekocht?
Hey meid geniet van je zwangerschap en veel plezier op het novemberforum bij Yvette!
Ik hoop dat ik jullie mag volgen...

Liefs Waterman

Wat Heerlijk!!
Zag je ook al op het novemberforum en dacht gister ben benieuwd of ze 'legaal' erbij komt. En JA, echt van harte. Nog een half uur wachten en dan kun je het eindelijk aan je man vertellen!!
Groetjes Sis

wauwie , geweldig , hartelijk gefeliciteerd dus 8 is toch je geluksgetal.
Geniet er maar lekker van, wat vast gaat lukken nu de lente weer begonnen is.
Echt super en knap dat je toch zolang hebt gewacht met testen.

Nou ik hoop dat ik je voorbeeld snel mag volgen.

liefs leeuwtje

Hey meid,

Wat geweldig. Ik hoop dat je een fijne en onbezorgde tijd tegemoet gaat. Geniet ervan!

Groetjes Angie

Terug
Bovenaan