X Adventure Cruiser

Hallo Allemaal,

ik ben vandaag precies 14 weken zwanger! En werd wel is tijd om me voor dit forum aan te melden dacht ik zo.

Ik heb een vraagje. Ik heb een X adventure cruiser gekregen. Heel mooi natuurlijk en scheelt weer behoorlijk in de kosten. Maar mijn vraag is kan hier ook een maxi cosi cabrio op? Ik lees overal over adapters die je ervoor nodig hebt, maar lees nergens welke ik voor deze wagen nodig heb..
Iemand ervaring?

groetjes Rianne

goede vraag, mijn wagen heeft een beugeltje die op het boodschappenmandje gaat en dan past de maxicosi erop. heb je op de site van x adventure gekeken? of op marktplaats?

Hoi

Ik zou even informeren bij een winkel die deze wagen verkoopt.
Dat ik toen informeerde voor de duo wagen kon dat niet maar misschien wel bij de enkele wagen.
Elk merk heeft een eigen adapter van maxi cosi.
Meestal zo rond de 50 eur.
Gefeliciteerd met je zwangerschap....

Hi,
Ik weet dat het bij die wagen wel mogelijk is, maar hoe?! Soms heb je helemaal niets nodig, soms ook weer wel!

Bij bijna alle babywinkels verkopen ze de wagen, dus zou het daar even navragen als ik jou was!

het is mogelijk...wij zelf hebben de adapters niet gekocht (zat 4 weken levertijd op en ik wou ze natuurlijk direct, dochter was al geboren) maar het kan dus wel.
ff naar een babyspeciaalzaak gaan die x-adventure verkopen.

Terug
Bovenaan