X-Factor

Hoihoi,

Ik heb het niet echt helemaal gevolgd, maar ik vind dat die 2 meiden eruit moeten, ehm hoe heten ze ook alweer.... Whatever. Ik vind ze zo irritant!
Ik vind die 2 jongens eigenlijk wel grappig en verder vind ik die rachel ook erg goed!

Ben benieuwd hoor!

liefs Miranda

Hoi ik kijk ook braaf elke week, wie er nu uit mag van mij is Luigiano! Ik zie er geen verbetering in!

Ik verbaasde me over Roan deze week, wat doet hij het ineens goed zeg!!! En ik ben ook groot fan van Lisa...en Rachel doet het ook heel goed!!!

Groetjes
Angel

Ja, hier een grote fan van de X-factor.
Mijn favoriet was in het begin Luigiano maar daar zie ik eigenlijk geen verbetering in dus had ik het eerlijker gevonden als hij er afgelopen vrijdag uit was gegaan.
Mijn favoriet is toch wel Lisa maar Rachel vind ik ook erg goed en idd Roan was de laatste 2 weken ook heel erg goed.
Ik vind trouwens Whatever (Buurman en Buurman) wel 2 leuke meiden, ze zijn gewoon een beetje naïef maar wel vrolijk.
En wie er gaat winnen? dat weet je nooit met dit programma,

groetjes van Sonja

Jahaaa Roan doet het ineens erg goed en hij ziet er ook nog best lekker uit toch?

Ik ben Luigiano inderdaad ook wel zat aan het worden. Ik denk nog steeds dat lisa gaat winnen. Pooltje opzetten?

gr.Ing

Oh jee meiden, daar heb je mij weer maar ik ben ontzettend fan van LUIGIANO. Helemaal lief die jongen. Misschien niet de aller- allerbeste zanger maar wel een jongen die heel erg ver kan komen. Lisa komt er toch wel, met of zonder dit programma. Maar ik ga dus voor Luigiano. We zullen het zien na al die weken.

Terug
Bovenaan