X

Voor mij niet herkenbaar. Maar het kan wel zijn dat je kindje een andere ongemak ervaart maar het niet goed weet te verwoorden, dis het op deze manier doet. Misschien weet hij zich geen houding te geven als je boos wordt?

Als hij verder heerlijk speelt en vrolijk is zal het denk ik wel meevallen. En driftbuien horen er idd af en toe bij. Maar als hij hierover blijft klagen kun je natuurlijk altijd even zijn oortjes laten checken ofzo bij de huisarts.
 
Mijn dochter van 5 zeg ook vaak ik heb hoofdpijn maar weet ook niet of dit waar is want ze drt speelt drinkt volop maar ik weet ook dat ze de sinaaspril lekker vind gisteren zei ze weer ik heb buikpijn in moet een tabletje.
Ben al bij de huisarts geweest voor de hoofdpijn maar die kan niks vinden en ogen zijn ook goed.
 
Onze dochter is nu 2,5 en zegt ook vaak dat ze pijn heeft ergens wat dan uiteindelijk jeuk is. Ze kunnen zich nog niet zo goed uitdrukken of weten niet hoe iets moet "voelen". Het kan ook aandacht zijn, want als je zegt dat je pijn hebt krijg je direct aandacht van papa/mama dus soms beter om zelf naar haar gedrag te kijken dan uitgaan wat de peuter zegt. ;-) 
 
Terug
Bovenaan