XXL

Hallo allemaal,
Hier een vraag van iemand die hoopt zwanger te worden van de tweede.
Ik ben een flinke meid en draag normaal dus altijd al kleding uit grotere maten collecties. Ik hou er van om er leuk, vlot en verzorgt bij te lopen. Tijdens mijn eerste zwangerschap liep ik er tegenaan dat er in die collecties en winkels geen zwangerschapslijn is. Een beetje vreemd vond ik dat wel, er zijn tenslotte toch genoeg stevige meiden zwanger.

De oplossing was dus een broek in 3 maten groter te kopen, deze eerst in te nemen en steeds een stukje wijder maken. Op zich geen verkeerder oplossing, maar hierdoor had je geen zacht elastiek stuk aan je buik, maar gewoon een knoop en rits, wat niet altijd even lekker zat.


Nu vraag ik me dus af of er meerdere meiden zijn met deze ervaring en of iemand een winkel weet die wel zwangerschapskleding in grotere maten verkoopt?

Groetjes!
 
Hoi Lot,

Hier een weer een berichtje van de vragenstelster.
Draag je normaal dan ook 48? Ik dus wel. Maar toen ik daar broeken ging passen, vond ik ze of te strak (aangezien benen en billen ook -nog- ronder werden), of ze pasten wel maar waren er lang en liepen erg wijd uit bij de benen, wat me erg plomp maakte.

Het best is denk ik wachten tot ik weer zwanger ben en dan een opnieuwi n deze collectie gaan kijken.
 
Hai Anoniem,

Nee normaal draag ik 46 en in het begin paste ik ook gewoon de maat 46 broeken van Miss Etam, maar sinds verleden week (ik ben nu 35 weken) past de 46 niet meer en ben ik op 48 over gegaan. Ik moet zeggen dat ik van mezelf behoorlijke heupen en achterwerk heb en nu dus ook een reusachtige buik.

Er zit bij ons in de buurt een uitverkoop winkel van Miss Etam, dan ben je meteen ook wat minder kritisch over hoe het zit. Ik heb er zelfs een broek voor vijf euro gekocht!

Liefs
Lot
 
Ik draag normaal maat 48 en heb bij Miss Etam (met name ook in de uitverkoopwinkel, handig hoor!) zonder problemen zwangerschapskleding kunnen kopen.

Succes,

N.
 
Hai beide,

vorige week vond ik via deze site een link van een web-winkel in Tilburg die ook zwangerschapsmode in maat 48 heeft. Ik zit nl met het zelfde probleem, ronde dijen + dikke kont, maar de broek die ik hier voor 20 euro kocht past prima (ietsje innemen ivm holle rug maar da's normaal voor mij).
Ik hoop dat er ook voor jullie iets bij zit, veel plezier ermee:
http://www.winkelplein.nu/het-tilburgs-huukske/
 
Hoi Anoniem,

Ook ik ken dit probleem. Ik had alleen geluk dat ik tot afgelopen week nog in mijn gewone kleding (mt 54) paste. Er zijn op internet diverse sites waar je kunt kijken.

via grotematen-mode.pagina.nl. Zoek hier het kopje posititkleding maar op. Hier staan een aantal bedrijven die grotere positikleding (lees broeken) verkopen. (en ook op willen sturen).

Maar bij ulla popken zou je ook kunnen kijken. Hier hebben ze veel leuke kleding met elastiek bovenin zodat je met je buik niet tegen ritsen en knopen komt. Hier zijn over heel nederland.

Succes met uitzoeken,

gr karin
 
Terug
Bovenaan