XXX

Hoi XXX,

Ik las je vraag onder het berichtje van Miranda over goede gyn. in Almere. Ik heb na mijn mk een vrouwelijke gehad en dat mens vond ik echt vreselijk. Ze deed zo vreselijk koel terwijl ik daar lag met mijn verdriet.

Daarna ben ik een paar keer bij een mannelijke gyn geweest, dr. Van Alfen (ik weet niet of ik het goed schrijf maar zo zeg je het) en dat is echt een super leuke vent! Als ik weer naar het ziekenhuis moet (ik loop nu bij de fertiliteitskliniek) dan ga ik zeker weer naar hem.

Ben benieuwd naar jouw verhalen!!!!
Succes!

X F. (Almere Muziekwijk)

Hoi F.

Ik ben dus ook bij een vrouwelijke en mijn zwangere vriendin loopt er bij twee ( er zijn er maar twee ) en die zijn allebei niet zo..........vandaar dat ik nu best nerveus ben. Ik wil ook tegen de tijd dat ik in verwachting ben mijn controles bij een ander ziekenhuis. Bij het AMC of de VU. In de VU is onze dochter ook geboren en hier in het Flevo hebben ze mij voor haar geboorte maar een beetje laten aanmodderen. Ik heb niet al teveel vertrouwen in het Flevo. Na mijn miskraam ben ik op controle geweest bij van Alfen,maar die schijnt geen "gewone" afspraken te doen zoals die dame aan de telefoon zei. Ach....ik heb in ieder geval de eerste stap gezet en zie het wel na donderdag. Als ik dat achter de rug heb zie ik wel of ik uitwijk naar een ander ziekenhuis. Bedankt voor je reactie en je ziet donderdag mijn verhaal wel hier. XXX

Je hebt groot gelijk. Vanuit daar zie je wel verder! Je kunt inderdaad altijd nog naar een ander ziekenhuis.
Zelf heb ik ook niet zo'n hoge pet op van het ziekenhuis hier.. echt zonde!

Nou meid, sterkte en ik lees je verhaal wel!

X F.

Terug
Bovenaan