XXXHelpXXX

Mijn dochter heeft heel vaak pijn en jeuk aan haar vagina,
Ze schreeuwt dan echt alles bijelkaar,Maar ze heeft hier alleen sávonds/s'nachts last van!! Overdag is alles koek en ei en heeft ze nergens last van?
Ze vraagt zelf om een zetpil,en heel vaak hebben we haar s'nachts in bad zitten
blijkbaar verlicht het dan,maar als ik haar eruit haal begint het weer opnieuw.
Ze kan dan ook niets meer aan hebben het onderbroekje moet uit en haar pyama ook,ze kan echt helemaal niets verdragen.

Groetjes
 
Hoi mijn dochtertje van 5 heeft er ook regelmatig last van. Ik weet niet of je er voor bij de huisarts bent geweest maar mijn dochtertje heeft een schimmelinfectie die regelmatig de kop opsteekt. Wij hebben toen een zalfje gekregen en die helpt goed, verder brengt een douche of bad voor een tijdje verlichting en dan begint het weer vanzelf. Dat het vaak snachts naar boven komt heeft vaak te maken met de rust van het lichaam zelf. Net als bij hoesten in de nacht is het altijd erger.
Wij vroegen ons af hoe ze eraan komt, maar dat kan van alles zijn. De een is er gevoeliger voor dan de ander en het hoeft helemaal niet zo te zijn van een slechte hygiene of zo. Kan gewoon een bacterie van een WC-bril zijn.
Ik weet niet of je zelf wel eens een schimmelinfectie hebt gehad, maar dat gevoel is zeg maar gelijk aan wat die meiden dan voelen.

succes
 
dit is wel een herkenbaar probleem. Mijn dochter heeft het gelukkig niet zo heel vaak gehad, maar een schimmelinfectie kan heel hartnekkig zijn. Ik veeg dan ook nog altijd van mijn dochter haar bipsje droog, zelf doet ze dit dikwijls niet en daardoor krijgt ze juist weer jeuk en uiteindelijk weer pijn. Ook was ik haar bips niet meer met zeep, daar kunnen ze ook overgevoelig voor zijn. Sindsdien is bij mijn dochter alles weer een stuk rustiger.
 
Hoi,

Wij hebben dit ook gehad met onze oudste dochter. Overdag niets aan de hand en 's avonds en 's nachts moord en brand gillen.
Volgens onze huisarts heb je van een infectie dag en nacht last en juist plassen doet ongelooflijk zeer (weet ook uit eigen ervaring)
Wat dan zul je denken, nou het bleken wormpjes te zijn ! Zitten vaak in de zandbakken op school. Schoon zand is ook niet altijd een garantie. Besmetting is zo gebeurd. Met het hele gezin een pilletje (is namelijk zeer besmettelijk). Helpt heel snel. Na twee weken nog een pilletje voor mogelijke eitjes en het leed is geleden. Bedden ook extra verschoond en voila
Pilletjes zijn gewoon bij apotheek van het eigen merk verkrijgbaar.
Succes !
 
Terug
Bovenaan