@y-e-s

A

Anoniem

Guest
Hoi Jessica,

Ik wil graag mee gaan doen met jullie afvalrace. Voor mijn zwangerschap woog ik 52 kilo en nu 90 . En doordat ik met een KS ben bevallen is er ook werkelijk geen kilo af. Ik hoopte nog dat het door de borstvoeding snel zou gaan maar ook dit heeft geen enkele kilo opgeleverd. Ik heb het echt helemaal gehad. Omdat ik Marissa 's ochtends nog BV geef mag ik niet te hard gaan dieeten maar ik wil toch al wel wat gaan doen. Mag ik met jullie mee doen? Ik ben zelf al een week bezig en ben deze week 1 kilo afgevallen. Nu weeg ik dus 89 kilo. Ik weet niet of je nog meer gegevens nodig hebt. Mijn streefgewicht is uiteindelijk 56 kilo. Nog een lange weg te gaan dus

groetjes

Linda

Hoi Linda

Tuurlijk kun je meedoen!
Ik schrijf je erbij in het schema.
Als je maandag of dinsdag je gewicht doorgeeft komt het allemaal goed.
Leuk om er weer iemand bij te hebben.

Veel succes met de strijd tegen de kilo's!
Jessica

Hallo allemaal

Ik volg jullie afvalstrijd al een tijdje, maar was erg laat dus ik dacht: ik kan vast niet meer meedoen met jullie? Maar nu zie ik dat er nog iemand mee wilt doen, dus wil ik vragen: Mag ik er ook bij?

Ik zal me even voorstellen

Ik ben Kirsten, 26 jaar en heb een zoon van bijna 5 en een dochtertje van 11 maanden. Ik woon samen met mijn vriend in Baambrugge.

Voordat ik kinderen kreeg woog ik altijd 74,5. Niet licht, maar opzich wel oke. Na mijn zoon woog ik inmiddels 96 kilo en na mijn dochter 92,5. Veel te veel dus, bij een lengte van 1.60.

Nu doe ik sinds vorige week weer trouw de weightwatchers. Vorige week dinsdag ben ik begonnen met een begingewicht van 92,5. Morgen moet ik dus voor de eerste keer wegen. Ik ben benieuwd......

Ik vind het leuk om iedereen te " zien " afvallen.....

Ga zo door, en ik zal morgen mijn resultaat laten weten.

Groeten Kirsten

Hoi Kirsten

Ook welkom!!!

Wat is je streefgewicht?
Ik heb je al bij het schema opgezet.

Tot morgen!
Jessica

Hoi

Sorry mijn streefgewicht is 75 kilo....

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan