Yahoo!! HIJ KRUIPT!!!

Hallo allemaal

Hehe, het is eindelijk zover...meneer kruipt!! Hij wordt volgende week woensdag 8 maanden en sinds gister had hij het eindelijk door. Leuk hoor, maar wat gaat die ontwikkeling toch snel.
 
Gefeliciteerd!! Wat goed zeg.

Die van ons (7,5mnd) doet ook vergeefse pogingen vooruit te komen, dus ik kan me voorstellen hoe trots je bent dat het gelukt is!
groetjes van michelle
 
Jahhh, ook onze zoon, 9,5 mnd, kruipt sinds woensdag!! Natuurlijk was het op een oppas-dag van schoonmoeders en was ik niet bij dit heuglijk feit... Bij thuiskomst meteen de videocamera erbij gepakt om het vast te leggen.
Het is gelukkig nog niet zo snel zodat ik er niet continue oog op hoef te houden. Alhoewel hij graag in de gordijnen hangt... Nee zeggen en handje vastpakken, afleiden met een speeltje  etc. werkt nog niet echt .

Het is wel grappig om te zien hoe verschillend ieder kind zich ontwikkeld; de ene kruipt met 6 maanden, de ander veel later etc. Zo kan je weer zien dat de omschrijvingen in de boekjes wel leuk zijn, maar dat het in de praktijk toch heel wisselend is.

En wat gaat het toch allemaal snel hé.

Groetjes Marieke
 
Aaaahhhh, vandaag ging hij voor het eerst uit zichzelf in de box staan! Hij trok zich op aan de spijlen. Tjee, wat gaat het dan opeens snel!!!!

Pfff, cliché cliché cliché (maar toch echt waarheid...)

Groetjes Marieke
 
Mijn dochter is nu 10 1/2 maand oud, maar wil alleen nog maar zitten.
Het lijkt me toch wel erg leuk dat ze gaat kruipen, ze is het zitten wel nu sneller zat en als ze ergens niet bij kan komen, maar kruipen homaar gewoon huilen en driftig hoor.
we zullen zien wanneer het komt.
groetjes Patricia en Anouk
 
Terug
Bovenaan