Hoi Wenser
WAt lief van je dat je aan me denkt.
Het gaat goed hoor, alleen kan helaas nog geen goed nieuws brengen, maar wat nniet is kan nog komen, we hebben het startsein gekregen voor ivf en nu maar effe wachten tot mn menstruatie komt en dan op dag 21 kan ik beginnen met de hormonen. Dus het begin is er. Eindelijk, ben nu ook in behandeling bij het Geertgen vruchtbaarheidskliniek, en moet je zeggen dat is wel fijn geen zwangeren meer in de wachtruimte en daar zeiden ze ook dat het zwanger worden zelf de kans is erg klein en wordt elke maand kleiner terwijl ze in het ziekenhuis wat anders zeiden, dus dat was wel fijn dat eindelijk mijn gevoel bevestigd werd. Natuurlijk zal het zwaar worden de ivf, maar weet je je rolt er langzaam in en dan lijken de stappen neit zo groot, en ik ben laatste half jaar erg nuchter geworden en gelukkig mn man ook en dat houdt ons ook overeind, we gaan niet met de pakken neerzitten. Dit was ons doel en dat hebben we bijna bereikt. En het einddoel komt ook steeds dichterbij en we blijven positief dat meot je wel met dit anders kun je beter stoppen.
En wat BB we moeten ze op de hoogte houden tm april dus ze kunnen ons altijd nog een keer thuis komen filmen. Maar was erg leuk om mee te maken en nu meoten we snel weer een keer naar Hilversum voor een interview dat moet iedereen. Dus ben weer benieuwd.
Ja en wat betreft het forum lees wel mee, maar af en toe heb ik hele andere gedachtes als anderen en dan is het maar goed dat k me afzijdig houd, ik zit namelijk in de fase dat ik het een plaats gegeven heb en verder kan emt de ivf.
Maar hoe gaat het met jou en je kindje? Gaat snel he de tijd?
Ik heb zelfs nog 2 hyves opgericht 1 voor deelnemers voor BB en 1 hyves voor iedereen dat is www.babyboom2010-2011.hyves.nl.
hoop nog wat van je te horen.
Ga eerst een midweekje lekker weg ff vak vieren.
Ik lees het wel.
Gr WEndy