YDNEW3203

Hoi YDNEW3203,

wat zijn jullie echte namen, dan kunnen we jullie ook volgen via babyboom! Heb gisteren voor de tweede keer gekeken. Mooi programma trouwens, maar gisteren wel allemaal een beetje doffe ellende. Kindje gestorven, eiceldonatie, zelfmoord moeder en toen nog een man met kanker. Toen ben ik maar iets anders gaan doen. Kan daar nu denk ik niet zo goed tegen met mijn traantjes!

Erg hè!! Ook zo'n programma's als Welcome Home en zo. Ik moet dan zo huilen!!!! Nou vind ik dat altijd al wel mooi/emotioneel om te zien, maar nu ....... !!!

Hihihihi!!! Onze hormoontjes, hè.

Ik wilde net op televisie bij de herhalingsuitzending de tweede helft van babyboom toch nog even kijken, maar er is nu zo'n heel uitgebreid journaal over Mladic. Toen heb ik maar naar de herhaling van de Bachelor gekeken.

Kan Babyboom dus ook terugkijken via uitzending gemist inderdaad! Nog niet aan gedacht, bedankt voor de 'tip'.

Wij zijn stel wendy en patrick, gisteren zijn we effe in beeld geweest met de test en met die stukjes tussendoor wat langer. Het was voor ons wel lachen om onszelf te zien, haha.

Ik ben niet zo emotioneel dus hoef er neit om te huilen, ben er veel te nuchter voor, mijn man ook. Vind het echt heel erg voor hun, vooral die van die zelfmoord, maar je zag aan haar dat ze er zo goed mee om kon gaan en zo jong nog en dan daar zo mee omgaat, dat is knap van dr. Eiceldonatie dat had ik al gelezen, en dat kanker pfff is wel erg hoor, maar zeker fijn dat het nu goed gaat met ze.
Kindje gestorven is eng je denkt zoals ze zelf al zeiden dat het goed zit maar dan toch, moet er neit aan denken, maar zijn een sterk stel als je ze zo op tv ziet.

Knap dat ze het zo kunnen, ben achteraf blij dat ze ons niet intensief gevolgd hebben, dat zou te pijnlijk zijn geweest, knap hoor petje af dat zij het wel allemaal konden.

Gr wendy

dat stel waar die man kanker van hadt/heeft woont een dorp verder op als wy hun hebben die verloskunige die ik by m,n 1e 2 zwangerschappen hadt voor de geboorte van m,n zoontje heb ik 2 miskramen gehad loop nu in het ziekenhuis ook vooral om dat m,n zoon met de keizersnee is geboren

Terug
Bovenaan