YEA eindelijk mijn eerste echo gehad!!!

Hartje klopte mooi en naar de meting ben ik iets verder ipv 9,1wk 9,5wk. Daarmee verschuift de uitgerekende datum van de verjaardag van mijn vader (28-4) naar die van mijn (overleden) moeder (24-4).
Omdat alles er goed uit zag en ze de meting goed konden doen mag ik pas weer terugkomen voor de 20wk echo, das dan weer wel een beetje jammer... Maar ja, dan maar gaan sparen voor een pretecho...
En het wordt nou toch eens tijd om mijn jongens en de rest van de familie in te lichten....

Jeeee zo leuk om die kleine te zien bewegen!!! O ja, hij/zij is nu +/- 3cm :D

Liefs,

He wat geweldig! Gefeliciteerd! Toch wel bijzonder dat je nu op die dag uitgerekend bent!
He, een tip. Je moet eens bij je zorgverzekering kijken of je een pretecho vergoed krijgt. Ik zit bij FBTO en krijg hem tot €100 vergoed. Kwamen we nu ook pas achter. Heb het bij mijn zoontje destijds ook laten doen. Echt zo leuk!!

Liefs!

Wat een leuk berichtje, en ook een mee valler dat je een paar dagen verder bent!!
Wel een beetje dubbel met die datum... teminste dat lijkt mijn..... geniet er van ;-)

Hey meiden,

sorry dat een reactie zo lang op zich heeft laten wachten... Ik kon opeens niet meer reageren bleek mijn profiel opeens veranderd te zijn waardoor de optie om mee te kunnen praten op het forum op nee stond :s

Annyway: heel erg bedankt voor de leuke berichtjes!!! En die datum... tja, lijkt mij eigenlijk wel heel mooi als deze kleine op de verjaardag van mijn moeder geboren gaat worden (wat zou ze dat zelf GEWELDIG hebben gevonden!)

Inmiddels hebben we het mijn jongens verteld: ze zijn zoooo blij! Vooral mijn kleinste, die praat al weken over babies (alsof hij het aanvoelt). De oudste wil het liefste nog een broertje en de jongste wil een zusje (al was hij overtuigd dat het een broertje en een zusje zouden worden ;-)

Vandaag ga ik het mijn pa maar eens vertellen.... wat ben ik daar nerveus over... Met mijn verjaardag kreeg ik nog een kaart van hem waar opstond: 'gefeliciteerd: een meisje' met daaronder in pen geschreven: 'toch nog maar even wachten'... hmmmm volgens mij had ie al iets door... maar hij hoopt natuurlijk dat ik eerst een goede baan vind nu ik net ben afgestudeerd...

Ach, we zulllen zien...

Liefs,

Terug
Bovenaan