Yeaeaea eindelijk ongesteld!!!

A

Anoniem

Guest
Misschien een rare titel , maar nadat ik mijn mirena op 15 mei had laten verwijderen was ik nog steeds niet ongesteld geworden... Uiteindelijk toch gisteren maar eens Teunisbloem olie gehaald om te proberen mijn cyclus een boost te geven maar dit bleek dus niet nodig... Nu ik eindelijk weet dat alles gewoon werkt na 4,5 jaar mirena heb ik het gevoel dat ik voor het eggie kan gaan proberen!

Wel raar, ben nog nooit zo blij geweest met'de 'duivels' ;-)

Eens uitzoeken wanneer ik nu ongeveer mijn vruchtbare periode heb....

Liefs

Haha fijn dat je ongi er is en je nu voor het "echt" kan gaan beginnen! Succes!

Ik ga morgen de huisarts bellen om de mirena eruit telaten halen ik heb er twee gehad de eerste ong. 5 jaar en deze ongeveer 1,5 jaar. Maar ben benieuwd hoelang ik erover doe om weer een gewone cyclus te krijgen.
Maar ik werd tussendoor ook iedere keer de rode duiveld op bezoek en daar zat iedere keer 23 dagen tussen ben dus benieuwd. Maar zal denk ik ook blij zijn als ze er de 1e keer zijn. Moet je totdat je de eerste spontane keer menstrueerd een ander voorbehoedsmiddel gebruiken? wat was bij jou het advies?

groetjes Nancy

Dank jullie we'll allemaal!!! @nancy: nee ik hoefde niets te gebruiken en kon in princiepe meteen zwanger worden... Maar omdat ik in die 4,5 jaar bijjna nooit ongi was vond ik dit erg lastig... Je hebt geen controle op die manier en omdat mijn hormonen veranderde heb ik een paar keer gedacht al zwanger te zijn en ook al getest... Nu weet ik in ieder geval ongeveer wanneer ik zou kunnen testen. Nu maar hopen dat mijn cyclus meteen een beetje regelmaat heeft! Moet we'll zeggen dat deze keer onwijs heftig is, voel me er echt een beetje ziek van en heb onwijze stemmingswisselingen (arme man!). Suc6 ermee en voor de andere meiden natuurlijk ook!!! Liefs

Terug
Bovenaan