Yeah, 1 kloppend hartje!

Hoi meiden,
Vanmiddag hadden wij onze eerste echo en jawel 1 gezond kloppend hartje!
Toch weer gek om het te zien dat het er echt zat, dat het er 1 was(mijn zus heeft tweeëige tweeling dus dan let je daar extra op!) en dat het hartje klopte!
Nu is het pas weer ECHT! We krijgen een tweede kindje! hihi
Toch heel fijn zo vlak voordat we op vakantie gaan om die zekerheid te hebben dat alles goed is. Vandaag ook lekker aan mijn ouders vertelt, heerlijk om het niet meer geheim te hoeven houden!
Ik ben vandaag precies 9 weken, dus de verschrikkelijke schrikkeldatum als uitgerekende datum: 29 februari! Ik bedenk dan maar dat zo'n klein percentage vrouwen op de uitgerekende datum bevalt dat het vast goed moet gaan komen!
Met 12 weken mogen we nog een keer komen voor een echo, daar hadden we recht op zei ze, niet omdat het noodzakelijk is, maar wij wilde natuurlijk heus wel nog een keer dat kleintje zien!
Dus als we terug zijn van vakantie dan krijgen we een paar dagen daarna weer een echo, joeppie!
Nou ik ga jullie allemaal alvast gedag zeggen, want morgen word het druk met de auto inpakken en dan gaan we 's nachts rijden. Lekker weg voor ruim 2 weken!
Geniet allemaal van de zomer, hopelijk verdwijne alle vervelende kwaaltjes als sneeuw voor de zon!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan