yeah!!!!! bericht vauit Hilversum?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik had al eens geplaatst dat ik door alle medische dingen bij elkaar bezig was om in aanmerking te komen voor een maagbandje, en kreeg dus gisteren een brief vanuit Hilversum......
ik dacht Hilversum????? ik heb namelijk mijn verwijsbrief naar Arnhem gestuurd
ik heb gebeld met Hilversum en men wou een afpraak met me maken voor een orientatiegesprek dus de bal is eindelijk aan het rollen!!!!!!!
heb wel even gevraagd hoe het kon dat ik naar Arnhem een brief stuur en dan bericht krijg vanuit Hilversum maar nu blijkt dat het ziekenhuis in Arnhem wel operaties doen maar de begeleiding en gesprekken door Hilversum worden gedaan en dat zij ervoor worden ingehuurd...........
het maakt me eigenlijks ook niet uit dat ik daarvoor zo'n eind moet rijden, ben al dolgelukkig dat het balletje aan het rollen is nu en wie weet, misschien duurt het niet zo lang meer voor ik die maagband heb, ik hoop dat het in elk geval niet zo lang meer duurt want ben dr zelf helemaal klaar mee en ook klaar voor om mijn leven zo drastisch op de kop te gooien
ik heb een afspraak gemaakt en jaja ik mag volgende week vrijdag al komen, dus das lekker snel, ik moet om 10 uur er al zijn dus moet vroeg weg van huis omdat we
167 km moeten rijden , maar dat geeft niet

xxxxx

Wat ontzettend fijn voor je dat het nu allemaal loopt. Het lijkt me allemaal wel erg spannend want het is een heftige ingreep. Ik hoop voor je dat het gesprek naar wens verloopt. En was je er zo van onder de indruk dat je niet kon slapen? Om 4.00 uur achter de computer kan alleen maar op slapeloosheid of wisseldiensten wijzen . Succes vrijdag!!

groetjes Linda

Hoi hoi,

Wat fijn voor je dat je al zo snel terecht kan! Ik hoop dat het gesprek goed verloopt. Laat je het ons nog wel even weten hoe het ging?

groetjes mirjam

Hoi Ietje,

Wat fijn voor je!! Wordt vast wel pittig maar het is voor een goed doel natuurlijk.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan