yeah beslissing gevallen

we zijn het eindelijk eens geworden over de namen!!! wat een heerlijk gevoel vind ik dat....
we hebben nu een meisjesnaam en een jongensnaam! volgende strijd geboortekaartje hahaha
vanaf hoeveel week gaan jullie achter kaartjes aan? wij denk ik als ik 20 week ben geweest, dan weten we geslacht ook;)

mijn broertje maakt onze geboortekaartjes heeft hij bij de andere 2 ook gedaan en die laten we dan gewoon afdrukken scheeld ook een heel hoop geld en het is origineel want niemand heeft zo'n geboorte kaartje

Dat scheelt idd een hoop;) Mijn oom werkt bij een drukkerij maar ik heb niet zo'n beste band met hem..dus wij doen gewoon bij de plaatselijke drukkerij. bij onze dochter ook gehaald en onze trouwkaart ook! dus dat zit daar ook wel goed dat scheelt! succes!

Dat vind ik nog best vlot om er al helemaal uit te zijn qua namen!

Geboortekaartjes..phoeh...daar heb ik echt nog niet over nagedacht, anders dan bij de verloskundige alle kaartjes die er hangen telkens af te kraken... Wat mensen soms bedenken...Maar goed, ieder zijn ding. Ik hou er wel van als het iets origineels is, qua formaat of uitstraling. Zal ik aan manlief vragen of hij er al heeft over nagedacht (vast niet...)

Ik wilde heel graag dat geboortekaartje met een echt beschuitje en pakje ruiter muisjes erin. Lijkt me zo leuk voor vrienden die verder weg wonen dat ze het toch een beetje op afstand kunnen vieren. Maar dat ding is te dik en past dus niet door de brievenbus :/

Naja ik wacht wel even af tot ik weet of het een jongetje of meisje wordt. En ik heb gehoord dat er op de Negenmaandenbeurs veel aanbieders van kaartjes zijn.

Als jullie een leuke site hebben gevonden voor geboortekaartjes let me know! Ik vind tot nu toe Greetz.nl best leuk.

Terug
Bovenaan