Yeah ik hoor er nu ook bij :)

Hallo allemaal, eindelijk kan ik ook een topic openen. Hoe bizar zeg ... zouden net het medische traject in gaan en nu is gewoon zover. Hoe veel zal ik toch met mijn gedachten beïnvloed hebben ...

Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld, mijn ouders zouden het gelijk weten als ik geen wijntje zou nemen en zij wisten ook beiden dat we het traject in zouden gaan.

Heb komende dinsdag 28-06 de 1e afspraak staan bij de verloskundige en 7 juli de 1e echo, zo leuk, omdat ik 11 juli jarig ben en we het dan aan de familie e.d willen vertellen.

Ben wel onwijs moe en toch ook wel last van misselijkheid, maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Nu kijken hoe lang ik het ook ga volhouden in combi met mijn paard, maar dat gaat vast goedkomen.
 
Grappig, wij zaten precies in dezelfde situatie als jullie, twee dagen voordat ik naar de prikkendokter moest (om allerlei hormonen ingespoten te krijgen), hadden we een positieve test, terwijl de kans echt heel erg klein was, zo zie je maar.

Omdat we al bij de gyn liepen, moeten we morgen daar naar toe, voor onze eerste echo, spannend hoor :)

Hoelang ben je nu?
 
Hoi, ik zit nu op 6 wkn en 6 dgn haha (erg hè om dat zo bij te houden) las net dat krummel nu de grootte van een garnaal heeft GRIJNS.

Wat bizar dat het bij jullie ook zo is gegaan, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mijn man had net het eerste onderzoek gehad en zou doorgestuurd worden, dus het is echt mazzel :)

Hoe ver ben jij nu?

Heel veel geluk morgen bij de echo!
 
Dag meiden,

Ik wil je feliciteren met jullie allebei zwangerschap. Jullie verhalen klinken echt bekend.
Mijn man en ik zijn in het zelfde boot. Wij lopen sinds feb. bij de Gyno en we zouden ook aan inseminatie waarschijnlijk beginnen. Alleen zo ver is het niet gekomen. We zijn nu 7 weken en 1 dag zwanger. We hebben morgen al ons tweede echo. We hebben eetje gehad op 5 weken (wel inwendig) en de dokter zag meteen dat we zwanger waren en hi zei dat hij misschien twee ziet. Ja hoor, een tweeling. Hij kon het niet met zekerheid zegen vandaar dat we zsm weer een echo moet laten maken. dus mijn man en ik zitten nu al 2.5 weken niet wetend of we twee of een krijgt. Dit maakt ons gek. Ik ben zo benieuwd naar morgen.
Wat kwaltjes betreft heb ik ook niet echt wat. Vladdrac ik heb een beetje wat jij ook hebt. Ook geen misselijkheid alleen gevoelige borsten. Succes morgen bij je gyn. Laat m weten hoe het ging.
En Daf jij ook veel succes volgende week dinsdag. Ik wil ook alles horen hoe het is gegaan.

Groetjes meiden!
Brittany
 
Terug
Bovenaan