yeah, ik kan zelf gaan zitten en gaan staan.....

A

Anoniem

Guest
Het zat er al aan te komen, maar sinds afgelopen zaterdag kan Stef (9.5 mnd) zelf gaan zitten.

En vandaag ging hij ook weer zelf staan in de box. Hij heeft het nu echt door, want hij weet van geen ophouden! Afgelopen donderdag was hij ook even gaan staan, maar dat bleef bij die ene keer.

En een triomfantelijk gezichtje dat hij trok! Echt geweldig. Het kruipen heeft hij ook bijna door. Alleen  tijgert die eigenwijzerik eerst naast de speelmat, voordat hij probeert te gaan kruipen en daar is het glad (parketvloer) en dan lukt het niet. Is wel erg komisch!

Groetjes,
Susan

Hoihoi,

Leuk he, al die nieuwe dingen. Wat worden ze toch groot.
Geniet ervan.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Jeeeej!!
Wat goed zeg!
Kan me niet voorstellen dat Maudy dat over 1,5 maand al zou kunnen, maar goed, het hoort bij de ontwikkeling dus het zou zo maar kunnen!
Lijkt me ontzettend leuk om te zien, en ook leuk voor Stef, die kan nu iets meer met zijn broertje of niet? In plaats van zo'n spartelend kindje op de grond wordt het nu echt een mensje!
Geniet er lekker van!
Verder alles goed bij jullie?

Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Ja, het gaat hier verder ook allemaal weer steeds beter. Alles hebben we wel weer aardig op de rit.

Enne als klap op de vuurpijl had Stef gisteren ook ineens door hoe hij moet kruipen! Dus nu is het hek echt van de dam.... En dan dat triomfantelijke gezichtje, echt super!

Tijs begint nu echt meer aandacht te vragen, omdat hij merkt dat Stef dat ook doet. Maar hij is nog steeds heel lief  voor Stef en heeft het geduld om zijn beurt af te wachten. Dus dat is wel weer fijn. Hij weet dan ook dat hij die aandacht dan ook krijgt.

Je ziet het Rimke, Stef heeft dat allemaal in 5 dagen ontdekt, dus dan lukt dat in 1.5 maanden echt wel hoor! Let maar op, Maudy die staat en kruipt dadelijk ook zo!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan