yeah mijn kleine mannetje kruipt.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Mijn kleine ventje wordt van het weekend 7mnd, en sinds een paar dagen heeft hij het kruipen ondervonden.
echt geweldig het is nog wel een beetje buikschuiven en als die eenmaal kruipt weer met zijn snufferd op het kleed, maar hij doet het toch.
echt zo  om te zien.
mijn dochtertje heeft maar heel even gekropen, en toen ze 11 mnd was liep ze al.

groetjes mascha

Hoi Masha,

Wat leuk!

Loek probeert het wel maar snapt nog niet helemaal hoe het moet, hij is nu ruim 7,5 maand.

Groetjes Chantal

Hi! Ooooohw wat moet dat schattig zijn! Sophia begint zich nu wel alle kanten op te gooien maar snapt nog niet dat ze haar beentjes óók kan gebruiken hahaha ze trappelt er wel mee, misschien dat er volgende maand ook vorderingen te melden zijn (ze is nu 6 mnd).

xxx

leuk is dat he!! hier ook 2 kruipende dames. ze vinden het de normaalste zaak van de wereled dat ze kruipen, en zitten etc en elke keer kijken wij met een trotse glimlach toe! wij dachten de huiskamer redelijk kinderproof te hebben, maar zelfs de plantenbak hebben we maar verschoven. die was toch zo interessant. whahaha.

geniet ervan!!

Groetjes,
petra

Hoi!
Leuk hoor..
Janneke snapt het nog niet. Ze is bijna 8 maanden. D'r kontje gaat omhoog, that's it...

Groetjes Marina

Hey,

Leuk joh! Stef wil al vanalles en is er sterk genoeg voor, maar waarschijnlijk doordat hij teveel wil lukt het hem niet. Stef is nu ook precies 7 maanden. Toen Tijs zo oud was zat hij op handen en knieën. Het grappige was dat Tijs wel door had hoe hij zijn beentjes moest bewegen, maar hij liet zijn handjes stil staan. Het gevolg was dat hij met zijn voetjes naar zijn handjes liep om vervolgens om te kukelen. Daar hebben we flink om gelachen. Het kruipen had Tijs door toen hij bijna 9 mnd was en hij liep met 13.5 mnd. Ben benieuwd hoe het met Stef zal verlopen.

Geniet van je kruipende ventje!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan