Yeah, morgen naar de Efteling!

2 Weken terug zijn we met Tara naar Bobbejaanland geweest. Erg leuk, alleen jammer dat ze bijna nergens in mocht nog.
Maar morgen gaan we naar de Efteling en volgens de website van de Efteling mag ze bijna overal in, yeah!
Het park is morgen ook nog eens tot middernacht geopend, ik heb er ontzettend veel zin in.
Prettig weekend alvast allemaal!

Groetjes,
Shivana

Gezellig, ik wens je veel plezier. Je hebt er wel kans van dat het aardig druk is, dat is meestal wel met de zomeravonden.

Wat ik je zeker kan aanraden in de openluchttheater show van de sprookjesboom. Dat is in het sprookjesbos vlakbij de vliegende fakir. Ik geloof 3 of 4 per dag. Duurt ongeveer een half uur en is superleuk theater voor de kleintjes, met de wolf, roodkapje, de draak en assepoester.

Groetjes en veel plezier, Martine en Benthe

Dank jullie wel ^_^

De Efteling was fantastisch, wel overal megalange wachtrijen van min. 50 minuten, maar het park was lekker lang open tot 24:00 uur, dus we zijn bijna overal in geweest, hihi.

De show van de sprookjesboom was zeker leuk, Tara keek haar ogen uit. Ook het circus van Anton Pieck was geweldig.

Foto's zullen later op mijn Hyves volgen.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan