yeah right

A

Anoniem

Guest
Er staat hier op de site een stukje over "de beste standjes voor bevruchting".
Er staat dat je als je zwanger wordt beter niet als vrouw bovenop kan zitten want dan komt het zaad niet diep in de baarmoeder, blablabla.
Er staat ook dat de kans op bevruchting groter is als je na de ejaculatie zelf klaarkomt en dat je met een kussentje onder je kont moet gaan zitten.
Dan staat er ook nog het volgende: Zorg dat jullie allebei blijven genieten van seks. Lekkere seks voor beide partners vergroot de kans op seks.

Hoe kan je nou blijven genieten van seks als je man op dat moment boven op je moet duiken, met dat ene standje, op die manier moet klaarkomen, en vervolgens nog eens aan het werk moet voor jou orgasme , waarna jijzelf nog een half uur met je billen om hoog blijft zitten.

oftewel , ik kan me niet voorstellen dat ieder stel met kinderwens deze tips volledige opvolgt.

gr.

Whaha.. Idd.. Ik ga echt niet nadenken tijdens het spelen hoor.. hahaha

het belangrijkste is inderdaad ook genieten en er proberen niet te veel bij na te denken, maar ik weet ook dat het moeilijk is.
momenteel 15 weken zwanger van de 2e na 1 jaar proberen. bij de eerste was ik binnen een half jaar zwanger

Heb ik ook regelmatig gelezen idd...
Als het echt zou werken, zou de huisarts deze tips ook geven, denk je niet??

Wat mensne allemaal verzinnen om te denken dat ze invloed uit kunnen oefenen op zwanger worden...

Ik geloof er wel in, niet in alles, maar sommige wel. De maanden dat ik het toegepast heb was ik wel zwanger!!!! (4x zwanger, kind 1: eerste ronde, kind 2: eerste ronde, kind 3: derde ronde en kind 4: derde ronde) Maar misschien is het wel heel iets anders, want als we allemaal wisten wat we precies moesten doen was iedereen wel gelijk zwanger.

En het vrijen was gewoon nog leuk hoor, maar er zat ook niet veel druk achter omdat we nog niet zo lang bezig waren.

Er zijn zeker wel stellen bij die dit doen, wij ook,zeker als je wat langer bezig bent wij 2 jaar en 8mnd en dan doe je er alles voor alles wat iedereen zegt, omdat je het zo graag wilt. En dan blijft de seks tijdens de ei ook niet altijd even leuk zeker niet als je in mm zit. Dus mensen met kinderwens die allang bezig zijn doen er alles voor, geloof me.

Terug
Bovenaan