yeah ritme......oh nee toch niet

hi,

hebben jullie dat nou ook?! denk je eindelijk een lekker ritme te pakken te hebben bedenkt de kleine (in mijn geval kleintjes) opeens een leuk ander ritme.........  om af en toe beetje moedeloos van te worden.

Joost en Rifka (nu dikke 4mnd) zaten eindelijk maar toch op ritme van 5 flessen om de 4 uur. Gaven zelf duidelijk aan wanneer ze op bed wilden. Meestal ging het zo

0700 fles boven spelen en weer slapen
10.30 wakker even spelen 11.00 flesjes
12.30 moe dus slapen
1430 wakker even spelen 15.00 flesjes
16.30 nog even klein dutje tot ong. 17.45
1900 flesjes daarna slapen
22.30 laatste flesjes

Ik weet niet wat het is maar nu slapen ze wanneer ze normaal speelden en andersom.....haha  de hele boel dus weer "in de war" Dus de leuke taak aan mama   en papa om te kijken en bedenken van nieuw dagritme.

Ze worden duidelijk ouder en zijn weer meer wakker deze mama moet er alleen nog even aan wennen.......mijn babies groeien veel te hard!

Groetjes

Angelique
mv Thijs 3jr Joost en Rifka 4mnd

P.S. zijn er kindjes die direct met 4 mnd fruit hebben gekregen

Hoi,
ik herken dat wel hoor wat ik ook vaak heb dan denk ik oh ze heeft net gegeten dan heb ik 3uurtjes om even met haar weg te gaan maar dan bedenkt ze ineens dat ze na 2uurtjes al weer wil eten. Eerst sliep ze ook na de voeding lekker nog een uurtje maar nu is ze eigenlijk op een paar kleine hazeslaapjes na toch wel de hele dag wakker.
Dan merk je inderdaad wel dat ze groter worden.
Dat van het fruit vroeg ik me ook af wanneer mag je dat erbij gaan geven?

groetjes,
marike

hoi hoi,

leuk he die ritme's ik snap er af en toe geen hout meer van.
Thom krijgt Bv en Kv en wilde ineens nog maar 5 keer drinken. ik denk ook goed dus vollere flessen gemaakt zodat hij toch genoeg bninnen krijgt, wat dfenk je twee dagen later laat hij melk staan bij iedere fles en komt weer 6 keer!
Iedere keer als ik hem naar de gastouder breng heb ik alles weer aan moeten passen.
Ik voel me dan echt een beetje dom, alsof ik maar wat doe!

Anneke

Terug
Bovenaan