yeahh we hebben een datum:)

hoi hoi
nou vanmiddag hadden we dan HET gesprek en controle

helaas was mn eigen gyn er niet en moet 8juli weer terug komen en dan word de datum misschien nog aangepast,maar zoals het er nu uitziet word de kleine (grote) man gehaald op 28juli met een keizersnee...
hij groeit als kool dus tkan nog eerder gebeuren
vandaag had hij een gewicht van zo,n 3100 gram al en dat komt overeen met ruim 37 wekenhij gaat dus steeds verder voor lopen ze snappen ook niet waar het vandaan komt want mn suiker was 5,5 en dat is dus prima ook ben ik zelf maar 6kilo aangekomen..
maar goed wat ik me nu dus af vraag (toen ik thuis kwam) als de baby nu op 37weken zit met groei enzo kan ik dan al niet eerder weeen enzo gaan krijgen en word het nog eerder geboren pff wel lastig allemaal zo als je alles weet vante voren hahaha

nou ik zou jullie op de hoogte houden en das bij deze gedaan:p:p

liefs

Hoi,

Natuurlijk kan de baby eerder komen, dat kan altijd maar ga er maar niet van uit. Ik had nl de vorige zwangerschap hetzelfde en dacht oh dan zal die kleine vast wel eerder komen. Groot kind, lag met 32 al vast in het bekken maar ze is uiteindelijk met 41 weken en 1 dag geboren. Had het nog veel te goed daarbinnen.
Nu is er volgende week een keizersnede gepland ivm complicaties van vorige bevalling en omdat het nu weer een groot kind is. Er is ook afgesproken dat als het voor die tijd spontaan begint dat het dan een spoedkeizersnede wordt. Dat vindt ik ook wel prettig om te weten, dan weet je waar je aan toe bent.
Mijn gync vertelde wel dat het als de toestand van het kind het toe laat het het beste is te wachten tot na de 38 weken ivm de rijping van de longetjes. Als een kind nl spontaan voor de 38 weken geboren wordt dan heeft het tijdens de bevalling te maken met allerlei hormonen waardoor die longetjes nog verder rijpen. Bij een keizersnede is dat natuurlijk niet het geval. Vandaar dat mijn keizersnede ook pas plaats vindt na de 38 weken.

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan