yeahh

nog 12 dagen en dan krijg ik eindelijk mn echo...
wat duurt dat lang zeg haha maar  voel me wel steeds meer zwanger

heb last van

*moeheid
*ongikrampjes
*veel plassen
*hele erge dorst
*opgezette buik
*met vlage misselijk
maagzuur

dus ga er echt aan geloven maar toch wil ik morgen even na vragen over het drinken lijkt me gewoon niet goed maar goed we wachten weer af hebbenmeer hier last van ?????

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi Patricia,

Allereerst gefeliciteerd!

Even over het dorst hebben en veel drinken. Ik liep in het begin van m'n zwangerschap de hele dag met een fles water aan m'n mond. Mén wat had ik een dorst! Je lichaam maakt in dit stadium flink extra bloed aan, volgens mij bijna en kwart meer. Ik ben er maar vanuit gegaan dat m'n grote behoefte aan vocht o.a. hier mee te maken had. Later in de zwangerschap is dit wel gestabiliseerd.

Groet Vonni

Hallo,

Ik heb de 26ste een echo in het WKZ. Ik ben erg benieuwd en ook wel onzeker hoor. Ookal heb ik ook wel een aantal kwaaltjes.

Maar waarom ik reageer heb jij ook maagzuur, ik dacht dat dat aan mij lag en dat je dat pas kreeg aan het eind. Maar ik heb het dus ook steeds.

Raar hoor.

Rianne

He, wat grappig... Jij ook weer op 't forum? Gefeliciteerd!
Ik herkende jouw naam van 't vorige forum...

Ik ben op 2 april 2008 bevallen van een dochter en keek regelmatig op 't maart 2008  en april 2008 forum...

Ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben, geen idee hoeveel weken. Heb nog geen cyclus gehad na de borstvoeding. Volgende week termijnecho, dus dan weten we meer! Nou, een goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Lijdi

(mama van Mirthe (11-10-2005, Rhodé 02-04-2008 en ukkepuk)

he hallo,
allemaal gefeliciteerd zeg!
Ik ben nog in de wel/niet zwanger periode, vandaag een test gedaan, maar was beetje onduidelijk heel licht streepje voorhet 'wel' zwanger zijn, maar echt heeel licht.
weet wel zeker dat er daarvoor nix te zien was, heb ik expres op gelet namelijk, ;).
Maar kan eigenlijk niet zwanger zijn, gewoon de pil gebruikt, wel onzorgvuldig, ben nogal laks, vergeet m nog al is...
vorige week veel minder dan normaal menstuatie gehad, daarna gewwon weer pil genomen, maar na 2 dagen donkerbruine afscheiding, 1 keer toen niet meer.
Heb al wel paar weken last van "groeiende" borsten, al zeker een halve cup maat!
wisselende stemmingen, vandaag steken in me onderbuik, vreetaavallen en hele troebele urine (nee geen blaasontsteking, heb ik al laten checken) dus schiet mij maar lek.. ik weet t niet meer
Goed ik heb al een kleine dus weet wel wat ik moet voelen en voel me ook echt zwanger!
maar eigenlijk kan het niet, zit eerder te denken aan 'schijnzwanger'
graag jullie mening
zal k over een paar dagen nog een test doen of is dat onzin...
hellup...
groetjes Meid (ondertussen) 24

hoi patricia.
Allereerst gefeliciteerd!

Ik wou even zeggen dat we bijna gelijk oplopen. Ik ben a.s woensdag 19 nov 7 weken.
Ik heb ook last van veel dorst en met vlagen misselijk. Vooral  `s ochtends bij het tanden poetsen!  Koffie lust ik ook niet meer. Heel vreemd...
Ben wel blij iets te voelen, dan weet ik dat ik echt zwanger ben.

Heel veel succes met je kwaaltjes en dat alles goed mag gaan.
Groetjes Inge

Terug
Bovenaan