yeahhh

A

Anoniem

Guest
heej dames

nou vandaag weer een echo gehad,tot nu heb ik elke week nog een echo gehad behalve vorige week dan niet,telkens was er weinig of niets te zien en ze dachten zelfs eerst een bbz...vandaag mocht ik voor het eerst na de verloskundige (moest telkens na de gyn toe)en er was een heel klein schattig wezentje te zien owww zooo gaaf gewoon hihi weer net zo spannend als met caithlyn ook was er hartslag te zien en dat deed me echt goed.

het is wel een byzondere zwangerschap en speciaal
ik moest namelijk 27oktober mijn ongi krijgen en bendus de 30e van oktober zwanger geraakt,de verloskundige zei al dit is wel heel byzonder nu ook omdat je moeder is overleden en dit eigenlijk bijna nooit voor komt.
dus dat maakt me ook weer blij

nu kan ik eindelijk een beetje gaan genieten van dit humpie in me buik

dinsdag moet ik nog 1keer na de gyn en dan 2januari weer terug na de vk dus ik word goed in de gaten gehouden,wat ook heel fijn is nu

nou ik stop maar eens haha

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en

Fijn, goed nieuws!!!! Maar hoe kan het ook anders met een oma als bescherm engel.

Super goed nieuws dus!!!!!!!!!! Geweldig meid.
Lekker genieten nu van dat kleintje in je   buik. En oma waakt er zeker over!

Liefs Anne

Lieve Patricia,

Van harte meid, het is je gegund!!

Je moeder is bij je!! Die zal over jou waken!!
Geniet van het moois in je buik en je andere prachtige dochter!.

Liefs,

Suus

Lieve patricia,

Wat geweldig nieuws zeg!!!!
Geniet van je heerlijk wondertje in je buik en ik wens je een goede zwangerschap toe.

Liefs marielle

Hoi Patricia,
Wat super gaaf nieuws!!!Heerlijk; weer leven in je buik!!!
Het idee over een maand of 3 weer getrappel te voelen!
Probeer er maar een beetje van te genieten, hoe moeilijk dat nu ook voor je is...
Kerst zal dit jaar vast anders voor je zijn...
Maar aan de andere kant, wel de 1e kerst van je dochtertje, dus maak er een gezellige tijd van he!!!
Hou ons op de hoogte van je kleinste mini-babietje!
Groetjes Roos.

Hey patricia,

Wat fijn, geniet maar van die kleine trappelaar in je nu nog buikje..haha

Gr MJ

Wat fijn, Patricia. Een mooi en wonderlijk verhaal en het moet heel bijzonder voelen! Koester het idee maar dat je moeder dicht om jullie heen is! Geniet van je zwangerschap, het is zo speciaal!!!!

Terug
Bovenaan