Yeeey!

Vrijdag een digitale test van Clearblue gedaan en hier kwam Zwanger 2-3 te staan. 20 maart was de eerste dag van de laatste menstruatie dus ik zit nu bijna op de 5 weken volgens mijn berekeningen.
Heb gisteren een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor 16 mei. Nog iets langer als 3 weekjes afwachten dus..
Heb sinds vandaag wel gevoelige borsten moet ik zeggen. Ook rare krampjes in mijn onderbuik, dat heb ik elke dag wel met vlagen.

Wat zijn jullie ervaringen met kwaaltjes rond de 5 weken?

Liefs
 
gefeliciteerd :) Ik moet 16 mei ook terug,maar ben ietsje verder dan. geloof dat ik ook zulke klachten had idd. Moodswings,moe en gevoelige borsten..en idd groter gegroeid..Geniet er van!!
 
Wat leuk voor je toch zwanger, gefeliciteerd. Ik heb ook steeds wat buikpuin heb dat bij mijn eerste en tweede ook gehad en nu weer. Ik zelf zit nu op de 9 weken. Kan nu wel wat meer slapen.
Ik zou zeggen genieten en je niet te druk maken. Suc6 de 16 de mei. We horen wel van je hoe het gaat.

Gr
 
Bijna 16 mei... spannend... hier nu 4,5 week... beetje moe en voornamelijk zeurende pijn in mijn rechterzij en soms steken onder rechter ribbenkast... verder geen kwaaltjes.
Bij 1e kindje had ik geen last van steken.... alleen pijnlijke borsten, dat overigens dit keer mee valt.

 
Terug
Bovenaan