yenna/marina

Hey,
Ik reageerde maar niet meer in die andere discussie...hihihi...we waren echt afgedwaald.
Maar wel leuk en toeval zeg.
Hoe oud is je  dochter???
Hier heeft manlief onze dochter van 3,5 wel ook al helemaal ajax en voetbal gek gemaakt. Ik lach me kapot als Jari op mij gaat lijken en niet erg veel om voetbal geeft.
Ik vind het wel leuk om af en toe mee te gaan of te kijken op tv maar niet zo intensief als mijn mannetje.    
Maar wel grappig de naam op dezelfde manier is bedacht...
Ik ga hem zo de fles geven ....
Knuffels aan jullie Yari
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hoi,

Het is inderdaad wel erg toevallig dat de naam afgeleid is van de ajaxied Jari Litmanen,
wat heeft die man allemaal teweeggebracht zeg!!   hihi
Onze dochter Yenna is nu 2 jaar en 4 maanden.
Als Yenna een jongen geweest was had ze Deyan geheten. Dit kwam ook van een voetballer.
Deyan Curovic, die zal je man en jijzelf misschien ook wel kennen.
Maar nu wisten we dat het een jongetje werd en mijn man vond eigenlijk Dani en Jari heel mooi.
Ik vond Jari mooier omdat Dani ook voor een meisje kan en dat vind ik niet zo leuk.
Maar tja, toen hadden wij zoiets van Yenna schrijven we met een Y, dus Jari moet dan ook in ons geval met een Y, dit vonden we mooier bij elkaar passen.
Jullie dochter heeft ook een mooie naam, ik werk op een kinderdagverblijf en bij mij op de groep zit ook een Alissa, weer toeval ???
Yenna vind het voetbal nu nog niet veel aan maar dat komt denk ik nog wel want mijn man laat haar wel eens de wedstrijd op tv meekijken en nu zegt ze wie er ook voetbal kijkt: papa dat is akax !!!!  ( zo spreekt ze het uit ) Dus het begin is er al!!

Ýk ga "mijn" Yari maar weer eens naar bed leggen, hij heeft al een heerlijk flesje gahad en ligt nu lekker in de box ( bijna te slapen omdat mama het weer druk heeft )
Geef jij Jari ook maar een knuffel van onze Yari
Groetjes Marina.

het is dan wel al een begin bij je dochtertje...
die van ons is 3,5 en roept vaders ook als er voetbal op is. en dan gaan ze samen kijken. (maar ze juicht ook als de ander party een goal heeft gemaakt hihi)

Had ik ook gedaan in jullie geval de naam met een Y geschreven. Vele vragen mij ook ...hoe schrijf je dat met een Y of J...namen met een Y zijn erg popi nu,
maar omdat wij Alissa ook met de i hebben gepakt ipv met de Y (kan ook Alyssa) vonden wij het gewoon met de J mooier.

Wij hebben hier al steeds voordat ik zwanger was geroepen dat we een Jari erbij wilde. En daar bedoelde we gewoon mee dat we graag een jongetje erbij zouden willen.
Dus toen hij geboren was en het een echte Jari was hadden we wel iedereen verrast.
Paps was zo blij toen ik zei tijdens het uitkiezen van de namen dat ik Jari echt een leuke naam vind....hij wilde dat altijd al maar dacht dat ik het niet mooi vond. Dani vind ik trouwens ook een mooie naam (en man hahaaha).

Wel toeval ja dat er een Alissa in het kinderdagblijf komt, is zijn ook eigenwijs, koppig  en heeft ze slechte oren hahaahahahaha
Hier wel ze zit in de peuterpubertijd.....maar nu Jari is geboren gaat het iets beter. Ze vind het nu fijn dat die dikke buik weg is en dat ze me mee kan helpen en hem kan kussen en knuffelen. Lief zo als  je ze samen ziet. Dan moet je opletten dat je niet volschiet.  
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Terug
Bovenaan