yep,de nesteldrang is begonnen!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ben dus vandaag precies 31 weken en de nesteldrang is begonnen.
afgelopen weekeind de voor en achtertuin in orde gemaakt,de boven verdieping heeft gisteren een grote beurt gehad,en met een zeer pijnlijke rug was ik gisteeavond erg tevreden.we moeten nog wachten op het nieuwe plaffon op de babykamer maar zo snel dat erin zit id die ook binnen no time af.
het enigste probleem is dat ik hier 5 kids heb rondlopen die niet echt rekening houden met mijn nesteldrang,dus kan elke keer opnieuw beginnen,maar ach daar zijn het kinderen voor niet dan.
hebben meer meiden hier al last van?
liefs sil

Hoi,

Ja hoor: ik heb er ook "last" van!
Kon er alleen nog niet aan toegeven vanwege dringender zaken (zoals je in mn andere berichtjes kunt lezen)...
Nu kan ik haast niet wachten: heb alleen een probleem... Moet dit weekend op de hond van mn zus passen: dit is een herder, maar het lijkt een kruising tussen een hyena en een kangeroe: Zoooo ontzettend druk, echt een ADHD hond!
Ben benieuwd of ik veel voor elkaar krijg met dat springerige en drukke gedoe om mij heen: "Nee, Yara... Geef die kwast terug!!!" of "Nee, nee... Die sok is niet voor jouw, die is voor de baby..."
Ben benieuwd, weet wel dat mn zoontje het geweldig gaat vinden!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan