yep een hoge temperatuur!

A

Anoniem

Guest
Ja, dat was gisteren! maar niet omdat ik mijn ei heb gehad, maar omdat ik snif snif snif, verkouden en een beetje grieperig wordt.

Ben gisteren ook maar vroeg naar bed gegaan en niet meer gezellig met jullie kunne chatten. Eigenlijk gaat het vandaag weer, gek he. Gelukkig maar.

Inmiddels zit ik op dag 28 van mijn cyclus, normaal zo rond de 24 dagen. Maar goed na een mk weet je niet wat je moet verwachten. Ik ben maar uitgegaan van 32 dagen wat ik meen op dag 18 meer slijm te hebben geconstateerd en dat waarschijnlijk daaromtrent de eisprong is geweest en deze keer mede door omstandigheden heeeeeeeeeel weinig geklust dus ik zit maar te wachten op wanneer het komt.

Verder heel hard gewerkt, morgen lekker naar het theater en overmorgen uitslapen. en dan kom ik ook natuurlijk even hier kijken.

Groetjes
talke

Noi Tjalke,

Ik zou zeggen, ziek goed uit! Ga lekker met zwangerschapsboekjes op bed liggen snotteren...

En natuurlijk beterschap!

Liefs

He,
Rot voor je dat je je niet fit voelt.
Ik vind het ook rot nu niet te weten wanneer ik straks weer ongi moet worden..
gewoon afwachten dus..bloeding is nog niet voorbij na mk..dus dat kan even duren nog.
Geloof wel dat de eerste menstruatie na een mk erger kan zijn..werd mij verteld door de vk.
Achja, alles kost tijd.
Ge er  even tussen uit, naar ikea, met de kids nu..
Tot later,
Groet R

hoi talke, wat erg n verkoudheid was bij mij voor anderhalve week geleden ook ff uitzieken en dan gaat het weer nod over 4 dagen meis, het komt in de richting ben erg benieuwd en hoop superhard dat het raak is
liefs tamaar

Hoi Voice RW en Tamaar

Vandaag ineens de rode duivels op bezoek!

En inderdaard R niet zo'n klein beetje, normaal ben ik niet zo ongesteld eerst wat bruin en langzaam aan rood. ook maar een paar daagjes 3 ofzo.

Nu heb ik dus een cyclus na mk van 28 dagen vandaag zou dag 29 zijn en ben voor het gemak van 32 dagen uitgegaan. Maar we hadden weinig geklust foto's moeten maken ivm met mijn verstandskies dus het was ook beter van niet natuurlijk. Gelukkig hoef ik niet op 32 dagen wachten. En gaan we de volgende ronde in! dit wordt dan ronde 7.

En Voice hoelang zijn jullie bezig?

R ik merk aan je berichtjes hier en daar dat het al wat beter met je gaat. Hoop dat je cyclus snel normaal is.

en Tamaar! Spannend voor jou. Ik ga heel hard voor je duimen. Maar als je zwanger bent moet je beloven dat je ook hier blijft.

Groetjes talke

Hee Talke,

Nou dat is goed en slecht nieuws tegelijk! Wel fijn dat je cyclus 'netjes' 28 dagen is (hoewel je normaal een iets kortere hebt). Nu krijg je misschien weer wat meer inzicht in je komende eisprong, ook al lijkt ie voor je gevoel nu nog heeeeeeel ver weg. Meestal gaat de eerste helft van je cyclus een stuk sneller dan die laatste waarin je zit te hopen, te duimen en nagel te bijten.

Maarrrr... anderszijds: welkom bij het September-Klus-Team!!! Jippie, Talke hoort er ook bij! Oeps, sorry... niet te enthousiast... Nou, ben blij dat je cyclus niet gruwelijk in de knoop zit en hopelijk is je verkoudheid ook gauw weer over... kun je weer lekker je mannietje bespringen (na de duivels dan).

Liefs,

Tammy

Ha Tammygirl,

Je voelt heel goed aan hoe ik erover denk. Ja ik ben best blij dat ik nu eindelijk weer eens weet waar ik aan toe ben. Ik heb het gevoel dat ik er zelf weer iets mee kan.   Ik wilde hem vandaag nog effe bespringen maare ........ dat lukt dus niet.

Maar aankomende week lekker weer wel. Jippie alle remmen los! (erg he) Maar ik voel me dus alweer heel welkom in het september klusteam meid. Mijn verkoudheid heeft trouwens niet door gezet. We gaan dadelijk lekker naar het theater. vandaag is dus dag 1.

Hoe is he trouwens bij jou?

groetsels
tot snel

hey talke,
laat ik positief zijn hahahahahaha je hebt je niet aan de afspraak gehouden met de bus mee te gaan naar het zwanger forum!!!
van de andere kant ben ik heel blij dat je netjes 28 dagen hebt meteen na je mk en je je nu ook geen zorgen hoeft te maken over die foto en de medicatie
ik wens je wel veel plezier in ronde 7 met klussen ed
liefs tamaar
ps wel aan de chocolade en de thee nu he!!!

Terug
Bovenaan