Yep ook zwanger!!

Volgens mij behoor ik nu ook tot de club van zwangere vrouwen! hahaha..
Mijn naam is Marloes.
En ben er net deze week achter gekomen dat ik zwanger ben.
Allemaal helemaal leuk, ook omdat dit ons eerste kindje wordt! En we eigenlijk niet verwacht hadden dat het ook zo snel kon gaan!
Dus een complete verrassing.
Vanmiddag ga ik naar de dokter!
En morgen krijg ik een mevrouw op bezoek voor moeders voor moeders!
Want niet iedereen is zo even snel zwanger als wat sommige vrouwen zijn!
Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.
Ben totaal niet misselijk. Maar wel gigantisch last van mijn onderrug en heupen!!
Moest er ook nooit s'nachts uit om te plassen. Maar daar begin ik nu ook al mee!
Nou op naar de dokter!!
Groetjes van Marloes

Hi Marloes,

Van harte meid! Ja het duurt even he, wennen aan het feit dat je zwanger bent! Leuk!
Hoe ver ben je?

Ik doe ook aan Moeders voor Moeders, een goed doel waar veel meiden van dit forum aan meedoen.

Groetjes Jannie

Dank je! dank je!!
Het is zo ontzettend nieuw voor mij. Bij alles wat je voelt denk je gelijk: zou dat met de zwangerschap te maken hebben??
Maar het idee dat ik zwanger ben en dat er wat in mij groeit heb ik eigenlijk nog niet. Moet nog komen! Ook omdat het zo snel is gegaan.
Maar goed, aankomende vrijdag mijn eerste echo laten maken. Spannend!!
Als het goed is was ik gisteren 6 weken zwanger.
Dus ik ben 30 april uitgeteld!!
Maar het kan ook 4 weken eerder zijn!! Mijn laatste ongesteldheid was heel anders dan andere keren!!
Daarom een echo!
Groetjes

hoi marloes,

gefeliciteerd!!! en welkom.
ik ben ook zwanger van de eerste en bij ons ging het ook sneller dan we hadden gedacht. ik kon het ook niet geloven dat er iets in mij groeide totdat ik op de echo een kloppend hartje zag. dat vond ik echt heeeeel bijzonder. succes morgen. en geniet ervan!!

groetjes afke

Terug
Bovenaan