Yes, 2 kilo eraf!

Een paar weken geleden heb ik een berichtje geplaatst waarin ik aangaf dat ik moeite heb met mijn extra kilo's. Door bi kan ik niet lang lopen/bewegen dus dat schiet niet op.
Een aantal mama's heeft gereageerd, nog bedankt daarvoor. Renee, ik heb je adviezen opgevolgd (ik heb voornamelijk lekker veel groente gegeten en de rijst en aardappels geminimaliseerd) en ik ben tot mijn verbazing sinds 1 week 2 kilo kwijt. Zou het nu dan toch echt....? Ik heb zelfs op 2e paasdag een stuk paasbrood gegeten.
Ik heb de dag erop (gisteren dus) alleen maar bruin brood gegeten, dat deed mijn moeder wel eens toen we klein waren en dat werkte voor haar.
Bedankt voor de reacties. Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang!
Groeten, Taatje
 
Mooi, hoor!
Is toch al 2 kg minder!
Tip ± denk eraan om veel water te drinken, minstens 2 liter. Je zult er versteld van staan hoeveel je afdrijft zo.
En als je zin hebt om te knabbelen neem dan een soepstengel of wat worteltjes.
Veel succes en houdt ons idd op de hoogte hoe het gaat!
Groetjes, Claudia.
Ps: zoals je misschien nog weet ben ik met Modifast bezig geweest. Ben nu zo'n 6 weken geleden gestopt en nog steeds op gewicht! Ben 15 kg afgevallen en de rest doe ik met de dietiste samen.

 
Hoi Taatje,

voor jou omdat je 2 kilo kwijt bent ga zo door. En inderdaad veel water drinken helpt ook dit vult meteen de maag waardoor je weer minder trek hebt.

nog een tip: Langzaam eten, het duurt even voor het eten de maag bereikt, als de maag voldoende gevuld is krijg je een verzadigingsgevoel. Eet je heel snel dan is het eten nog niet in de maag en ga je dus eigenlijk over je verzadigingsgevoel heen.

Succes met de volgende kilo's
 
Terug
Bovenaan