yes 37 weken en effen klagen

A

Anoniem

Guest
ja hier is het al zo ver 37 weken binnen nu en 5 weken is onze manneke er wel een rara gedachte maar supper zin in.

morgen gezellig even langs de vk samen met moeders kijken hoe hij groeit enz ben wel benieuwd hoeveel er nu aan zit.

maar ook effen klagen hor. mijn vriend is een schat hor maar o zo bezorgt. hij belt om de haverklap en vandaag met ma naar ikea geweest en was lekker effen winkelen wel snel moe maar er effen uit. maar meneer vind dat ik thuis moet blijven zelf heb ik zoiets van ja mischien wel maar dan duren de dagen ook weer zo lang en het zieken huis is zo dicht bij. en hij komt ook niet meteen hoop ik. en moet denk nog wel effen.

wie heeft dit ook? hoe gaan jullie er mee om.

hoor het graag haahhaha doei doei lucy 37 weken vandaag

Nou bij onze eerste stond ik op de uitgerekende datum nog 's avonds te swingen op een bruiloft.
Voelde me goed, nog geen weeën en ach...als er weeën kwamen, dan is er in nederland altijd wel een ziekenhuis dichtbij. Toch? (5 dagen later was onze kleine er)

Mijn man is ook wel bezorgd hoor, ik heb nu veel last van indalingspijn. Vooral 's avonds. Dus nu mag ik niet meer teveel van hem doen.
Maar ik hoef er niet voor thuis te blijven, dat gaat hem dan (gelukkig) weer te ver.
Ach je moet maar zo denken, je mannetje bedoelt het goed. Beter te beschermend, dan dat hij zoiets heeft van: stel je niet aan.

Nog een paar weekjes.
Succes!
Liefs Renata.

hoi

ben bij de eerste op de dag voor d ebavlling gewoon nog op pad geweest,en savonds na het eten begon het wat te rommelen,en snachts ben ik begonnen.nu heb ik veel last van mijn bekken dus kan niet veel,en mijn is nu ook wel zo van neem nu eens rust ga nou eens   zitten of zo.ach weet nu ook wel dat ik rust moet nemen voel het op tijd.Maar moet hem zelf wel vragen om iets te doen voor me of zo hoor.ach ja hij weet wel wat ik akn en wat ik niet kan. gr wendy

Terug
Bovenaan