YES, bijna een jaar en helemaal goedgekeurd!!!

A

Anoniem

Guest
Stijn is bijna 1 en was vandaag weer op controle bij de kinderarts. De arts was helemaal tevreden en zei dat aan niets meer te zien is dat hij zo vroeg geboren is. Maw. hij hoeft niet meer terug te komen, is helemaal goedgekeurd!!! Alleen voor z’n navelbreukje gaan we nog even op controle bij de kinderchirurg.
Pfiewww, ik had er niet bij stil gestaan maar ben ineens zo opgelucht. In een jaar tijd heeft onze kleine man alles ingehaald. Voor zo ver nu duidelijk is heeft ie ‘niets overgehouden’ aan z’n vroeggeboorte.

For Old Time’s Sake nog een keer een foto van toen:

Dit zal ik nooit vergeten maar als ik Stijn nu rond zie kruipen dan wel... nu alleen nog maar vooruit, op naar vrijdag 7 september!

Veel liefs van een hele trotse mamma.

Wat een goed nieuws joh!! Heerlijk!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Dag trotse mama,

Wat een heerlijk bericht voor jullie...... En al heb ik zelf geen ervaring met vroeggeboorte bij mijn eigen kinderen, onze beste vrienden wel. Hun zoontje is in oktober 2003 geboren bij 33,3 weken zwangerschap

Inmiddels een innemende, ondernemende, blije kleuter waarvan je je écht niet voor kunt stellen dat je hem ooit gekoesterd hebt als kruimeltje van nog geen 2 kg. Dus wel van dichtbij meegemaakt, en mee kunnen genieten van het bericht dat alles oke is en de vroeggeboorte geen invloed heeft op zijn ontwikkeling! En dus voel ik wel een beetje wat jij nu voelt, fijn!!!!

Geniet lekker, pink een traantje weg en knuffel je sterke mannetje nog maar eens extra. En 7 september is het zo!!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Gelukkig maar!
Kan me voorstellen dat je toch wel opgelucht bent!
Wat gaan ze doen aan het navelbreukje dan?
Groetjes Tanja

Hé Susan, Stijn is ook met 33,3 geboren. Fijn dat alles goed gaat met het zoontje van je vriendin.
De kinderchirurg moet beoordelen of het beter is om de buikwand helemaal dicht te maken. Helaas is dat een ingreep die helemaal onder narcose gebeurd dus ik hoop echt dat het zo wel goed is. Vergeleken met hoe het was is het navelbreukje nu bijna helemaal weg. Heeft iemand ervaring met een navelbreukje, ik heb er hier nog nooit over gelezen...

Dus nog heel even een beetje spannend, hopelijk is de operatie niet nodig!

Groetjes
Susan

Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Echt super. Nu maar hopen dat het met het navelbreukje en de gevolgen meevalt! Dat is nog even spannend dus.

Groetjes,
mv Tijs

Aanstaande maandag kunnen we al naar die andere arts, dat is snel, maar dan hebben we dat ook maar weer gehad.

Nog 1 nachtje slapen en dan is de grote dag!!!

Ben de hele morgen al soort van zenuwachtig aan het bedenken wat ik vorig jaar op deze dag deed enzo, brrrr. Als ik toen geweten had...

Stijn ligt nu helemaal uitgeteld in bed want z’n twee vriendinnetjes waren vanmorgen alvast op visite. Met een super coole, houten loopfietsje. Echt een groot cadeau! Albert is net geweest dus nu alleen nog maar de kaas en de taart, verder gelukkig alle boodschappen al in huis. Morgen gaan we met opa en oma naar boerderij ’t Geertje en dan is zaterdag het grote feest!!!

Nou, zoals je ziet: mams houdt het al bijna niet meer en verwacht binnen niet al te lange tijd een enorme emotionele ontlading want ik sta echt op knappen.

Liefs allemaal, van de alsmaar trotsere mamma van Stijn

Terug
Bovenaan