yes...bruine ogen

A

Anoniem

Guest
Ik moet even met trots melden dat Nick nu toch echt bruine ogen krijgt.
Bij de 1e twee hoopte ik al op bruine ogen, maat die bleven blauw.
Vind ik toch wel apart, 2 kids met baluwe ogen en 1 met bruine.
Papa heeft trouwens ook bruine ogen en ik grijs/blauw.

Groetjes,
Monique

Ow, mooi bruine ogen.

Wij ( pappa en mamma) hebben allebei groene ogen en rachel dus ook. Rachel heeft wel een beetje grijs/groen. Bij Danny zijn ze nog echt blauw, ben benieuwd wat dat gaat worden, maar bruin zal er wel niet inzitten.

groetjes irene

Yanick heeft donker-donker bruine ogen. Van mij . Vind ik erg mooi! Vanaf zijn geboorte al  zijn ze  overduidelijk bruin. ZIjn donkere  haartjes worden langzaamaan lichter. Dus misschien wordt het  wel een blond jochie met bruine ogen. Vind ik persoonlijk een hele mooie combi. Dus ik ben benieuwd wat het wordt...

Leuk dat jouw derde bruine ogen heeft. Ik ben zelf de 3e van 3 dochters en ook de enige die de donkere ogen van mijn vader heeft gekregen. Vond mijn moeder ook erg leuk (toen ze zwanger was van mij  zei altijd: jongetje of meisje kan me niet schelen, als het maar bruine opgen heeft).  

Bram krijgt nu een beetje bruin in zijn ogen (samen met het blauw dat ie al had). Zijn papa heeft lichtbruine ogen en ik grijs/blauw ... dus ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden bij Bram. Ik vind dit ook wel mooi (binnenrand lichtbruin en buitenrand blauw ! )

Met een donkere man had ik al wel bruine kijkertjes verwacht. Maar dat ik ze zo mooi zou vinden, dat had ik niet verwacht.................wat zijn wij als moeders toch trots...........

Terug
Bovenaan