Yes, dan toch IUI

Hoi Lill, El, Petra, Inge en iedereen!
Jeetje, wat zijn jullie twijfels, gedachten en frustraties herkenbaar. Ik vind het echt super om nu op dit forum te zitten. Jullie hebben mij echt een steuntje in de rug gegeven... en... ik heb vanochtend een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Maandag hebben we een eerste gesprek. Ik hoop dat we snel aan de beurt zijn. Stom hè, gaan we eerst nog een extra jaar wachten voor we tot deze beslissing komen, en nu wil ik het dan ook maar zo snel mogelijk.

Ik zie wel mega op tegen de hormonen, daar wil ik ook nog wel veel over weten. Ik vind het best eng voor mezelf (wordt ik dan een labiel wrak?!) maar ook voor de (hopenlijk) kleine. Weten jullie daar al iets van?

Ben vanochtend weer naar mijn hartsvriendin geweest. Ze is vrijdag bevallen van een dochtertje. Ik heb haar de fles mogen geven!! Ik zag best op tegen het moment dat ze dan ook echt zou gaan bevallen, had verwacht dat ik alleen maar zou gaan janken. Maar eigenlijk gaat het best goed. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar hoe het is, hoe het gaat, wat je voelt. Nu ik het van zo dichtbij meemaakt lijkt het net of een onbereikbare droom een klein beetje bereikbaar wordt. Heb natuurlijk thuis wel m'n dipjes waarin het ook wel erg dubbel voelt en om de beproeving optimaal te maken moest ikke natuurlijk dit weekend weer bloeien!!! Toch nog janken dus!

Maar ja, de afspraak is gemaakt, volgende week naar het ziekenhuis en nog een keer naar de homeopaat en dan ACTIE!!! Wel een opluchting hè meiden, als de beslissing eenmaal genomen is.

Nu maar met z'n allen duimen enne ik heb een tijdje terug een kaartje gekregen van het zeldzame sibiriaanse geluksvisje dat komt uit de eeuwig verborgen ijslagen van de noordpool. (of gewoon van de Bruna of zo)

Wanneer je het visje uitknipt en in je schoen stopt, kan er NIETS misgaan en zal je extreem veel GELUK en VOORSPOED of je pad vinden!!!! Dus meiden, op naar de winkel en knippen maar!!!!!

ciao, Puck

Hee die Puck!!!

Ik ga niet knippen hoor...hahahaha....

Maar ik hoop dat het bij jullie succes heeft!!!
Wat leuk voor je viendin, hoop dat wij ook snel op de roze wolk terechtkomen heh!!

Heel veel succes volgende week en tot snel!

Liefs Lill

Hoi Puck!

Ik zit hier heel hard te knippen om vervolgens mijn schoenen vol te stoppen met die visjes!! (hahaha)

Wat fijn dat jullie al zo supersnel terecht kunnen in het ziekenhuis!! Wij vonden het eerste gesprek heel verhelderend en je hebt weer het idee dat je voorruit gaat.

Maak je om die hormomen niet teveel zorgen! Het zijn hormonen die normaal ook in je lichaam voorkomen en waar je dus een beetje extra van krijgt! De een wordt er wat emotioneler van en de ander merkt helemaal niets.

Succes maandag!!!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan