Yes! De 30 weken gehaald!!

Oh meiden ik ben zo blij. Ondanks alle bloedingen en harde buiken toch de 30 weken gehaald!!
Ik was zo bang dat we dat niet zouden halen... maar het is ons gelukt!!!
Ik kan nu echt echt genieten van de zwangerschap! Bedoel als de kleine zich nu meldt, is het niet zo heeeeel erg. Heb natuurlijk wel liever dat ze nog een week of 7 blijft zitten ( 7 weken klinkt wel heel kort he)
We gaan er nu voor om de verjaardag van onze dochter 14 augustus te redden met een dikke buik.... dat is nog 6 weekjes...

De babykamer is zo goed als af... kleertjes zijn gewassen dus we zijn er bijna klaar voor!

Oja, de kleine is ingedaald...... gek he...

Gefeliflapstaart :D hoe meer de weken vorderen hoe happy'er je wordt he! Dat ervaar ik zelf ook, ben nu 28 wkn en 3 dgn.. Ik wil dat de weken snelllll voorbij gaan, ben zooooo benieuwd naar mn prinsesje! Een mix van mn man en mij, can't wait!!!!!! Morgen 3d echo, ook heeeel spannend!

Oh en mijn meisje is ook gedaald, komt doordat ze al sinds week 13 heel beweeglijk is volgens de vk.. Ze ligt ook nog eens dwars, weet niet of ze nog kan draaien, maar dat merken we dan wel.. :)) probeer me er niet veel druk om te maken....

Geniet van de laatste 2 maandjes mamaleintje!

Gefeliciteerd!!! Lekker he! Fijn ook dat de babykamer bijna af is.
Ook ik ben nu 30 weken en voelt idd als een opluchting! Ook vandaag gehoord dat de baby is ingedaald en een weekje voorloopt qua groei ( misschien wordt ik wel een augustus mama).

De laatste loodjes!! Spannend.

heey meid

wat fijn idee he nog 1 week en 3 dagen ben ik 30 weken zwanger en vind de 28 weken al een veiliger gevoel en idd 7 weken klinkt niet lang meer fijn he

groetjes tamjoh

Hier ook de 30 weken gepasseerd. De tijd vliegt echt zeg! Eerst kijk je uit naar de 12 weken, dan 20.. dan 30 want dan schiet het aardig op. En nu? Ik niet naar de 40 in ieder geval, want dan is ie er misschien al. Het is nu meer afwachten hoe het einde zal zijn, en dan genieten van een klein hummeltje...
Mijn streven is om 18 augustus te halen, dan is m'n vriend jarig. En vind het toch wel leuker als de kleine daarna wordt geboren want we hebben nog nooit samen zijn verjaardag kunnen vieren omdat we nog niet zo lang samen zijn. En ondanks ik het tegen die tijd wel meer dan zat zal zijn, hoop ik toch niet dat de verjaardagen van mijn 2 mannen dicht op elkaar zullen zitten. Wordt zo lastig vieren dan. Hoewel dat eigenlijk allemaal bijzaak is natuurlijk...

Joeppie dat is een fijn gevoel he!IIk hoop dat je de verjaardag van je dochter gaat halen.Ik voel aan mijn lichaam dat ik ook niet heel lang ga lopen deze keer..Je moet echt naar je eigen gevoel luisteren dat zegt meestal meer dan dat van een ander.
Genieten nu!

Liefs, Nice

Terug
Bovenaan