Yes, de kleine is gedraaid!!

Ben gister weer bij de gyn geweest, en ja hoor de kleine is toch uit zichzelf gedraaid!!!
Gelukkig, want ik zou niet voor een draaipoging hebben gekozen, en ik denk dat ik dan gekozen zou hebben voor een keizersnee. Maar daar hoef ik nu niet meer over na te denken!!! Ik kan gewoon bevallen!! Nou ja gewoon klink zo makkelijk, het wordt vast weer een uitputtingsslag hahahaha, maar dat heb ik er zo voor over!!

Groetjes Anne
mv Levi en ??? 26 maart09

Hoi Anne,

Ik hoop dat jouw kleintje niet zo eigenwijs is als die van ons en goed blijft liggen!

Ons kleintje lag goed tot week 37, en sindsdien is het iedere week op controle bij de gyn weer een verrassing hoe hij/zij erbij ligt.
Dan weer goed..dan weer terug in stuit en zelfs dwars!

Afgelopen woensdag was ik precies 40 weken en lag de kleine goed, dus ik hoop ook hier dat ie goed blijft liggen, want de bevalling mag van mij wel beginnen!

Ik had trouwens wel voor een stuitbevalling gekozen, omdat de bevalling van onze dochter 2.5 jaar geleden heel goed en snel ging.

Hopen dat onze hummels blijven liggen nu!!

Groetjes Elise mv Merel en ? (40.4)

Hey wat goed! We gaan er gewoon vanuit dat je hummel blijft liggen!!

Een natuurlijke bevalling is toch voor beide het beste (als er geen compicaties zijn natuurlijk).

Hier ook een eigenwijsje die steeds  in stuit lag en nu sinds enkele weken dwars. Woensdag controle en als hij/zij dan nog zo ligt zal er op korte termijn een geplande ks plaats vinden. Spannend dus!

Succes met de laatste loodjes!

Esmé mv Kay en ???

(38 wk zw)

Hey esme,

spannend hoor, een keizersnede vind toch meestal plaats rond de 38e week!! Dat betekend (mocht de kleine zo blijven liggen) dat je deze week je kleine al bij je kunt hebben!!!

Nou veel succes.

Groetjes Anne
mv Levi en ??? 26mrt09

Terug
Bovenaan